مانچینی: ایتالیا ذهنیت متفاوتی نسبت به گذشته دارد

مانچینی: ایتالیا ذهنیت متفاوتی نسبت به گذشته دارد

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا مدعی است که برای عوض کردن ذهنیت بازیکنان این تیم تلاش کرده و آن‌ها دیگر آن تیم تدافعی گذشته نیستند. 

به گزارش فوتبالی، ایتالیا در مرحله انتخابی یورو 2020 از ده دیدار خود توانست به ده پیروزی دست یابد که آمار بسیار خوبی برای آتزوری و مانچینی به حساب می‌رود. حالا آن‌ها خودشان برای شروع این مسابقات که از تاریخ 11 ژوئن آغاز می‌شود، مهیا می‌کنند. بعد از ناکامی در صعود به جام جهانی 2018 روسیه، مانچینی هدایت ایتالیا بر عهده گرفت و موفق شد بار دیگر شکوه را به این تیم بازگرداند. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، روبرتو مانچینی سرمربی اسبق تیم‌های اینتر میلان و منچسترسیتی در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "همه ما را به عنوان تیمی که دفاع می‌کند و روی ضد حملات برنامه دارد، می‌شناسند، اما باید بگویم که شرایط تغییر کرده است. ما نتایج خوبی به دست آوردیم و نتایج بیانگر این است که ذهنیت ایتالیا تغییر کرده است. همه چیز در اینجا خوب پیش می‌رود و ما می‌توانیم فوتبال زیبایی ارائه دهیم تا در نهایت به پیروزی برسیم."

شاگردان مانچینی در گروه A مسابقات با تیم‌های ترکیه، سوئیس و ولز هم گروه است. تمامی مسابقات این گروه در پایتخت ایتالیا، رم برگزار خواهد شد.

4416