خاطره خوب حاج‌صفی و انصاری‌فرد از بحرین

خاطره خوب حاج‌صفی و انصاری‌فرد از بحرین

پایگاه خبری فوتبالی- از جمع بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی، دو بازیکن سابقه گلزنی به بحرین را دارند.

به گزارش فوتبالی، شاگردان اسکوچیچ برای صعود از این گروه به عنوان تیم صدرنشین، باید هر چهار بازی بسیار حیاتی‌شان را ببرند.

ایران که در بازی اولش مقابل هنگ کنگ قرار خواهد گرفت، در دیدار دومش باید به مصاف بحرینی برود که در بازی رفت توانست تیم مارک ویلموتس را با یک گل شکست دهد و گرفتن انتقام آن شکست، یکی از انگیزه‌های شاگردان اسکوچیچ برای پیروزی در آن دیدار خواهد بود.

همه اینها را نوشتیم تا به این نکته برسیم که در اردوی تیم ملی دو بازیکن هستند که سابقه گلزنی به بحرین را دارند و در صورتی که در آن بازی به میدان بروند، قطعا بدشان نمی‌آید که دوباره دروازه بحرین را باز کنند.

نفر اول کریم انصاری‌فرد است که برای حضور در ترکیب اصلی رقبای بسیار سرشناسی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی دارد. مهاجم 31 ساله تیم ملی یکی از بازیکنانی بود که در پیروزی 0-6 تیم ملی مقابل بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 توانست دروازه حریف را باز کند.

احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی هم در پیروزی 0-2 تیم ملی مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملتهای 2015 توانست به این تیم گل بزند و باید دید این دو بازیکن می‌توانند دوباره به بحرین گل بزنند یا نه.

9697