هافبک رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد سه ساله

هافبک رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد سه ساله

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز هافبک اسپانیایی رئال مادرید برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق رسید. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد فعلی لوکاس وازکز در تاریخ سی ژوئن به پایان خواهد رسید و خود این بازیکن در مصاحبه‌های اخیر اعلام کرده بود که خواستار ماندن در رئال مادرید است. 

به نقل از مارکا، آینده این هافبک بیست و نه ساله علی‌رغم درخشش در فصل قبل زیر نظر زیدان، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. حالا کادنا کوپه و مارکا مدعی هستند که قرارداد وازکز در چند روز آینده تمدید خواهد شد و این قرارداد تا سال 2024 اعتبار خواهد شد. لوکاس وازکز از آکادمی رئال مادرید کار خود را آغاز کرد و در فصل قبل، به دلیل مصدومین زیاد کهکشانی‌ها در چند پست به بازی گرفته شد. او در دیدار ال کلاسیکو مقابل بارسلونا مصدوم شد و فصل را از دست داد. با تمدید قرارداد وازکز، او به دومین بازیکن پس از لوکا مودریچ تبدیل می‌شود که قراردادش را با لوس بلانکوس تمدید می‌کند. این هافبک اسپانیایی فصل بعد به احتمال فراوان زیر نظر کارلو آنچلوتی بازی خواهد کرد. 

رسانه‌های اسپانیایی از نزدیک شدن کارلو آنچلوتی به رئال مادرید حرف می‌زنند و فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی‌ هم این خبر را تائید کرده است. کارلتو به همراه رئال مادرید سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را در سال 2014 دارد.

4416