سیدی: مدیون خطیبی هستم/ دوست دارم با تراکتور قهرمانی در لیگ را تجربه کنم

سیدی: مدیون خطیبی هستم/ دوست دارم با تراکتور قهرمانی در لیگ را تجربه کنم

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع میانی تیم فوتبال تراکتور گفت: رسول خطیبی به بازیکنان جوان میدان می‌دهد و مدیون این مربی هستم که توانستم برای اولین بار در لیگ برتر بازی کنم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عرفان سیدی در خصوص بازی با ماشین‌سازی که با برد تیمش همراه شد، گفت: ما برای بهبود وضعیت تراکتور در جدول نیاز مبرمی به این برد داشتیم و خوشبختانه 3 امتیاز مهم گرفتیم. برای ادامه بازی‌ها هم انگیزه داریم تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را هم به دست بیاوریم و بابت این اتفاق شانس زیای داریم. بعد از دربی تبریز هم چند روزی به بازیکنان استراحت داده شد و فکر می‌کنم این تعطیلی برای تیم ما به موقع بود چون بازیکنان در لیگ قهرمانان و سپس در لیگ برتر بازی‌های سنگینی انجام دادند.
وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در ارتباط با وضعیتش در تراکتور و اینکه اولین بازی‌اش در لیگ برتر را برابر فولاد خوزستان انجام داد، گفت: خیلی خوشحالم که در لیگ برتر برای اولین بار با پیراهن تراکتور بازی کردم و از این بابت مدیون رسول خطیبی هستم. آقای خطیبی به بازیکنان جوان میدان می‌دهد و مدیون این مربی هستم که توانستم برای اولین بار در لیگ برتر بازی کنم. من آرزو داشتم که این پیراهن را بر تن کنم.

سیدی افزود: من در تیم‌های پایه تراکتور هم حضور داشتم و بازیکن بومی این تیم هستم، تمام هدفم این است که چند سال برای تیمم بازی کنم و آرزویم قهرمانی با تراکتور در لیگ برتر است. خیلی دوست دارم این اتفاق را تجربه کنم و در کنار آن بازیکن مثمرثمری برای تراکتور باشم. من از اعتماد خطیبی تشکر می‌کنم و امیدوارم به بهترین شکل جواب اعتمادش را بدهم.

6641