زمان یکی از جریمه های پرسپولیس؛ آینده نامعلوم!

زمان یکی از جریمه های پرسپولیس؛ آینده نامعلوم!

پایگاه خبری فوتبالی- کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخشی از حکم خود درباره شکایت هندی‌ها از پرسپولیس این تیم را از برگزاری یک بازی بدون تماشاگر محکوم کرده است.

به گزارش فوتبالی، این حکم در حالی علیه قرمزها صادر شده است که پیش‌تر باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرده بود حکم نهایی ای اف سی به ضرر پرسپولیس نباشد و معاونت حقوقی این باشگاه، دفاعیه‌ای را درباره این پرونده به ای اف سی ارسال کرده بود. البته همه می دانستند که با توجه به نوع جرمی که باشگاه مرتکب شده بود، احتمال بخشش و تبرئه وجود ندارد اما در هر حال مشخص بود که در نهایت پرسپولیس محکوم می شود. 

پرسپولیس علاوه بر اینکه به پرداخت 411 میلیون تومان محکوم شده، از یک بازی بدون تماشاگر هم( بعد از پایان پاندمی کرونا) محروم شده است که آخرین در لیگ قهرمانان 2017 به دلیل رفتار هواداران این تیم در بازی با الوحده به یک بازی بدون تماشاگر محکوم شده بود. 

پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مهمان استقلال تاجیکستان است و باید به دوشنبه برود و در صورت پیروزی در آن بازی، باید منتظر قرعه‌کشی باشد و ببیند بازی‌اش در مرحله یک چهارم نهایی، کجا برگزار خواهد شد. 

جدا از این قضیه، نمی‌توان با اطمینان درباره زمان اعمال محرومیت پرسپولیس از یک بازی خانگی بدون تماشاگر صحبت کرد چون اولا هنوز معلوم نیست که کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه لیگ قهرمانان به تیمهایی ایرانی اجازه میزبانی از حریفانشان را بدهد و اگر فرض کنیم چنین اتفاقی رخ دهد، باید منتظر بمانیم که ویروس کرونا بی‌خیال ایران وسایر نقاط جهان شود تا تماشاگران بتوانند به ورزشگاه‌ها برگردند و آن وقت باید دید که چه زمانی پرسپولیس از حضور تماشاگران محروم می شود.

7655