سوال روز/ چه کسی مسئولیت جریمه پرسپولیس را بر عهده می گیرد؟

سوال روز/ چه کسی مسئولیت جریمه پرسپولیس را بر عهده می گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس به دلیل پست اینستاگرامی علیه هندی‌ها باید جریمه سنگینی به کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت کند.

به گزارش فوتبالی، جریمه ای  که ای اف سی در نظر گرفته بالای 400 میلیون تومان است و حالا باید دید باشگاه حاضر می شود این جریمه را پرداخت کند یا باید کارگزار این پول را بدهد.

باشگاه ادعا می کند که همه فضای مجازی در اختیار کارگزار باشگاه بوده و به همین دلیل آنها باید این پول را پرداخت کنند. شخصی که از سوی کارگزار باشگاه پرسپولیس ادمین صفحه اینستاگرام این باشگاه شده بود، قبل از شروع بازیهای این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با انتشار پستی عجیب سفر قرمز‌ها به گوا را به لشکرکشی نادرشاه به هند و به ارمغان آوردن الماس کوه نور و دریای نور تشبیه کرد. گافی عجیب و ناشیانه که باعث شد پرونده جدیدی برای این تیم تشکیل شود و AFC این باشگاه را جریمه کند. کارگزار اعلام کرد که با عوامل انتشار پست برخورد شده و حتی اخراج هم شده است اما حالا این فرد یا افراد بیش از 400 میلیون تومان به باشگاه ضربه زده اند.

در حالی که بعد از مشخص شدن میزبان بازیهای گروه E، پرسپولیس بارها و بارها به میزبانی گوا معترض شده بود، انتشار پست عجیب در صفحه اینستاگرام این باشگاه باعث شد که هندی‌ها از پرسپولیس شکایت کنند و حالا این باشگاه باید بیشتر از 400 میلیون تومان پرداخت کند. حتی حذف پست جنجالی و عذرخواهی پرسپولیسی‌ها تاثیری در این ماجرا نداشت و باید دید جریمه 17 هزار و 500 دلاری پرسپولیس را چه کسی گردن خواهد گرفت.

در حالی که پرسپولیس کلیه حقوق خود در فضای مجازی را به کارگزار این باشگاه (آتیه پرداز) واگذار کرده، گفته می‌شود پیش از اعلام رای علیه این باشگاه، جعفر سمیعی مدیرعامل پرسپولیس که از انتشار این پست شدیدا شاگی شده بود به مدیران کارگزار و فردی که این پست را منتشر کرده، گفته است باید مسئولیت این اشتباه و جریمه را بپذیرند و باشگاه پرسپولیس با توجه به مشکلات مالی متعددش توان پرداخت این جریمه را نخواهد داشت و حالا باید دید کارگزار پرسپولیس این جریمه 400 میلیونی را پرداخت خواهد کرد یا شاهد اتفاق دیگری در این زمینه خواهیم بود. به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس در قرارداد جدید خود با کارگزار سعی خواهد کرد بندی را اضافه کند تا حساسیت بیشتری روی مطالبی که در صفحات منتسب به این باشگاه منتشر خواهد شد، اعمال شود. البته این ماجرا، نوشدارو بعد از مرگ سهراب است اما در هر حال باعث می شود هم باشگاه پرسپولیس و هم دیگر باشگاهها از این ماجراها عبرت بگیرند.

7655