آخرین وضعیت پرونده جنجالی دربی خودروسازان/ نهایتا تا پایان خرداد اعلام می شود

آخرین وضعیت پرونده جنجالی دربی خودروسازان/ نهایتا تا پایان خرداد اعلام می شود

پایگاه خبری فوتبالی- پرونده دیدار جنجالی سایپا و پیکان هنوز به کمیته استیناف ارجاع داده نشده است.

به گزارش فوتبالی، بازی دو تیم سایپا و پیکان در هفته بیست و سوم لیگ به خاطر دو اتفاق جنجالی، حسابی خبرساز شد.

اتفاق اول پنالتی بحث‌برانگیزی بود که در دقایق پایانی بازی به سود پیکان گرفته شد تا این تیم با نتیجه 1-2 برنده بازی شود اما عجیب‌تر از این ماجرا، 6 تعویض پیکان بود که باعث شد سایپا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند و این کمیته نتیجه بازی را تغییر داده و 0-3 به سود سایپا اعلام کند.

این رای معادلات منطقه خطر جدول را کاملا به هم ریخت و به جز پیکان، چند تیم دیگر هم از رای کمیته انضباطی درباره دربی جنجالی خودروسازان متضرر شدند.

در شرایطی که کمیته استیناف هم به این بازی ورود کرده، مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در مصاحبه چند روز قبلش مدعی شده بود که پرونده این بازی، امروز به کمیته استیناف می‌رسد و فردا رای این کمیته درباره دیدار جنجالی صادر خواهد شد.

دادرس در حالی چنین اظهار نظری را انجام داده که علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف در گفت و گوی کوتاهش با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد که هنوز این پرونده به کمیته استیناف نرسیده است و حالا باید دید پرونده دربی جنجالی خودروسازان، نهایتا چه سرانجامی پیدا خواهد کرد. احتمالا این رای تا پایان رقابتهای مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در بحرین و پایان خرداد اعلام خواهد شد.

9697