پرسپولیس برای بن بست مالی حکم کالدرون را کم داشت/ حساب خالی سرخ‌ها و روزهای سخت آینده

پرسپولیس برای بن بست مالی حکم کالدرون را کم داشت/ حساب خالی سرخ‌ها و روزهای سخت آینده

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به بن بست مطلق مالی فقط حکم کالدرون را در این روزها کم داشت که آن هم رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، دادگاه CAS روز گذشته با ارسال ایمیلی به باشگاه پرسپولیس و وکیل گابریل کالدرون اعتراض این باشگاه به رای صادرشده از فیفا را رد کرد تا پرسپولیس برای پرداخت مطالبات 580 هزار دلاری این مربی به اضافه پنج درصد سود سالانه برای جلوگیری از جرائم انضباطی فقط 30 روز مهلت داشته باشد.

هرچند باشگاه پرسپولیس تصور می‌کرد جلسه دادگاه حکمیت ورزش درباره پرونده سرمربی آرژانتینی در روز 25 خرداد برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد این نهاد به پرسپولیس اعلام کرده  بود رای پرونده تا آن تاریخ صادر می‌شود.

رد شدن این اعتراض، پرسپولیس را که از لحاظ مالی در بحران بزرگی به سر می‌برد با دردسر تازه‌ای مواجه کرده است. کادرفنی و بازیکنان این تیم در هفته‌های اخیر بارها نسبت به شرایط مالی خود گلایه‌هایی را مطرح کرده و خواستار رسیدگی بیشتر مدیریت باشگاه به وضعیت خود شده اند. بازیکنان و کادرفنی این تیم از ابتدای فصل تاکنون که فقط 7 بازی تا پایان لیگ برتر باقی مانده 60 درصد مبلغ قرارداد این فصل خود به اضافه پاداش هفت بردشان در بازی های لیگ را گرفته‌اند.

از طرفی پرسپولیس طبق تعهد سه ماهه‌ای که به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال داده باید در روزهای 17 و 18 خرداد در مجموع حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان به شایان مصلح و سوشا مکانی پرداخت کند. البته ظاهرا پرسپولیس برای طلب برخی دیگر از طلبکاران خود هم چنین تعهدی به کمیته وضعیت داده است. 

اکنون قطعی شدن محکومیت سرخ‌پوشان به پرداخت حدود 14 میلیارد تومان به سرمربی سابق خود در شرایطی رقم می‌خورد که پرسپولیس از لحاظ درآمدی در یک باتلاق مطلق فرو رفته و این وضعیت کار را به جایی رسانده که باشگاه مجبور شده برای تامین مبلغ برخی‌ هزینه‌ها به هواداران شماره حساب اعلام کند.  

این در شرایطی است که پرسپولیس به دلیل عقد قرارداد با کارگزار نمی‌تواند با حامی مالی دیگری هم وارد مذاکره شود و وضعیت ادامه همکاری و تمدید قرارداد با شرکت آتیه داده پرداز هم قطعی نشده است زیرا سرخ‌پوشان خواستار افزایش قابل توجه مبلغ قرارداد خود با این شرکت هستند.

7474