رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

رسمی؛ اریک گارسیا به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – اریک گارسیا رسما به بارسلونا پیوست.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته اعلام شد سرخیو آگوئرو با امضای قراردادی رسمی به بارسلونا پیوسته و حالا نوبت به رونمایی از دومین خرید بارسا رسیده است.

از مدت‌ها پیش زمزمه‌های پیوستن اریک گارسیا، مدافع تیم سیتی به بارسلونا شنیده می‌شد و حالا دقایقی پیش رسما با اعلام سایت بارسلونا این بازیکن آبی و اناری‌پوش شد.

اریک گارسیای ۲۰ ساله پیشتر در سال ۲۰۰۸ به عضویت لاماسیا، آکادمی باشگاه بارسلونا در آمده بود و تا سال ۲۰۱۷ در این تیم عضویت داشت. در آن سال اریک به منچسترسیتی پیوست و علاوه بر حضور در تیم‌های زیر ۱۹ و زیر ۲۳ منچسترسیتی به تیم اصلی رسید.

در خبری که سایت بارسلونا منتشر کرده نوشته شده اریک گارسیا و بارسا به توافق رسیدند تا این بازیکن از تاریخ یک جولای و زمانی که قراردادش با منچسترسیتی به پایان رسیده به بارسلونا ملحق شود و با امضای قرارداد تا سال ۲۶-۲۰۲۵ در بارسلونا حضور داشته باشد. بند فسخ قرارداد گارسیا ۴۰۰ میلیون یورو تعیین شده است.

جلسه معارفه گارسیا به عنوان بازیکن بارسلونا امروز برگزار می‌شود اما به دلیل قوانین قرنطینه این معارفه پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. هرچند که علاقه‌مندان می‌توانند آن را از شبکه تلویزیونی بارسلونا مشاهده کنند.

1101