دل‌بوسکه: زیدان بهترین نماینده برای رئال مادرید بوده/ از سرمربیگری رائول خوشحال می‌شوم

دل‌بوسکه: زیدان بهترین نماینده برای رئال مادرید بوده/ از سرمربیگری رائول خوشحال می‌شوم

پایگاه خبری فوتبالی – ویسنته دل بوسکه، سرمربی افسانه‌ای فوتبال اسپانیا درباره جدایی زیدان، حضور رئال روی نیمکت رئال و شرایط تیم ملی اسپانیا صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، دل بوسکه در مراسم افتتاحیه آکادمی فوتبالش درباره جدایی زیدان گفته: او به خوبی جدا شد و رفتاری بسیار خوب داشت. مطمئن هستم که شما باید مطالب و حاشیه‌ها را مطالعه کنید اما او ثابت کرده که یک مادریدیستا است. او همیشه یک نماینده خوب برای رئال مادرید بوده که با شکوه و وقار به بهترین شیوه ممکن پرچم و لوگوی رئال مادرید را ارائه کرده.

دل بوسکه که خود با تیم ملی اسپانیا فاتح جام جهانی ۲۰۱۰ و یورو ۲۰۱۲ شده درباره وضعیت تیم ملی اسپانیا گفته: عدم دعوت از راموس؟ سرمربی تیم ملی است که درباره همه چیز تصمیم می‌گیرد. زمانی که تصمیمتش را می‌گیرد باید به خاطر داشته باشیم که او اطلاعات بیشتری نسبت به ما دارد. همان طور که مسئله تمدید قرارداد با رئال هم مسئله‌ای بین بازیکن و باشگاه است باید امیدوارم باشیم که او به فوتبال بیشتر در رئال مادرید ادامه دهد. او را دوست داریم. او یک رهبر است. حضور رائول روی نیمکت رئال؟ خیلی خوشحال می‌شوم که او را روی نیمکت تیم ببینم. او می‌تواند به خوبی رختکن را کنترل کند و احساس کوچک بودن نسبت به بقیه نداشته باشد.

1101