ادعای مهاجم سابق اینتر: مورینیو رونالدو را برای رم می‌خواهد

ادعای مهاجم سابق اینتر: مورینیو رونالدو را برای رم می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی – کریستین ویری ادعا کرده ژوزه مورینیو می‌خواهد کریستیانو رونالدو را به رم ببرد.

به گزارش فوتبالی، از زمان قطعی شدن انتخاب مورینیو به عنوان سرمربی تیم رم نام‌های زیادی اطراف این باشگاه شنیده می‌شود و حالا کریستین ویری، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا که در تیم‌های زیادی در سری آ بازی کرده ادعا کرده مورینیو در فکر کریستیانو رونالدو است.

کریستیانو رونالدوی ۳۶ ساله هنوز تکلیف آینده‌اش را مشخص نکرده. او یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارد اما مشخص نیست می‌تواند با آلگری همکاری کند و علاقه‌ای به ادامه حضور در یوونتوس دارد یا خیر.

در همین زمینه کریستین ویری که در گفت و گوهای اینترنتی، نظرات خود را بیان می‌کند روز گذشته گفته: مورینیو می‌خواهد کریستیانو رونالدو را به رم ببرد.

آنتونیو کاسانو که همیشه کنار ویری در این گفت و گوها حضور دارد در واکنش به این ادعا به شدت جبهه گرفت و در ادامه  گفته و گو گفته: رونالدو به رم برود؟ بی‌معنی است. مورینیو در رئال مادرید با کریستیانو خوب نبود. چگونه می‌شود که کریستیانو حالا به رم برود؟ نمی‌دانم که بخاطر مدیر برنامه‌های یکسان این ۲ نفر یعنی خورخه مندز است که این حرف زده می‌‌شود یا پرتغالی بودن مدیر ورزشی رم اما واقعا تصور می‌کنید رونالدو به تیم رم خواهد رفت؟

1101