کُری‌خوانی ۲ سپاهانی ملی‌پوش در پلی‌استیشن

کُری‌خوانی ۲ سپاهانی ملی‌پوش در پلی‌استیشن

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ملی پوش سپاهان معتقد است که کسی در این تیم نمی تواند حریف نیازمند در بازی فیفا شود.

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی متوقف شد که تیم سپاهان با امتیاز برابر با پرسپولیس و تفاضل گل بهتر نسبت به این تیم در صدر جدول رده بندی حضور دارد. این تیم سه نماینده در تیم ملی دارد. دانیال اسماعیلی فر و پیام نیازمند دو تا از سه سپاهانی حاضر در اردوی تیم ملی، پیش از ترک کیش به منامه، گفت و گوی مشترکی با برنامه فوتبال برتر داشتند که در ادامه آن را می خوانید:

سوال اول در مورد مهارت بالای پیام نیازمند در بازی فیفا بود:

دانیال: من که خودم فیفا بلد نیستیم ولی فکر نمی کنم هیچ کسی بتواند در ایران با پیام بازی کند. چون دست می کند توی تلویزیون و توپ را می گیرد. پیام وقت نکرده که در مسابقات جهانی شرکت کند. ما سر تمرینان پلی استیشن داریم هیچ کس با پیام تکی بازی نمی کند و دو به دو بازی می کنند.

پیام: از بین بچه های تیم ملی که این جا هستند، صادق خوب است. مهدی طارمی خیلی مدعی بود ولی هنوز با او بازی نکرده ام.

سوال دوم به شرایط سخت تیم ملی با توجه به نتایج ضعیفی که در دور رفت کسب شد اختصاص داشت:

دانیال: خدا را شکر شرایط خوب است و انشالله که به همین شکل خوب ادامه پیدا کند و با 4 برد در بحرین به مرحله بعد صعود کنیم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

پیام: با توجه به نتایجی که در دور رفت گرفتیم کارمان خیلی سخت شده است. ولی من خیلی امیدوار هستم و دلمان روشن است که از این مرحله به سلامت عبور می کنیم. تیم خوبی داریم؛ بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم. شرایط آن جا خیلی سخت است و می دانیم که ناچار هستیم سه امتیاز بازی ها را بگیریم ولی مطمئن هم هستم که این اتفاق می افتد.

دانیال: ما صد در صد بازی هایمان را می بریم. بازیکنانی که در تیم ملی هستند بهترین بازیکنان آسیا هستند و قابل مقایسه با تیم های دیگر گروه مان نیستند. برای ما یک "باید" به وجود آمده که باید این چهار تا بازی را ببریم. اگر خدای نکرده این بازی ها را نبریم یک نسل از فوتبال ما می سوزد مثل نسل هایی که به جام جهانی نرفت و اصلا فوتبال مان هم از دنیا عقب می افتد. اگر به جام جهانی نرویم انگیزه ها پایین می آید و مردم رغبت نمی کنند که فوتبال نگاه کنند. قطعا بازی هایمان را می بریم و باید ببریم تا برای مرحله بعدی مدعی باشیم.

سوال پایانی به این اختصاص داشت که نیازمند و اسماعیلی فر در صورت صعود تیم ملی چه کاری انجام می دهند:

پیام: می توانم در فیفا به بچه های تیم ملی ببازم!

دانیال: تا به حال بهش فکر نکردم. بیشتر به این فکر می کنم که صعود کنیم و اگر این اتفاق بیافتد هر کاری بگویند می کنم.
میثاقی در این حین به نیازمند و اسماعیلی پیشنهاد داد که در صورت صعود تیم ملی به اصفهانی ها شیرینی بدهند که مدافع سپاهانی ها گفت: کل اصفهان خیلی زیاد است به سپاهانی شیرینی می دهیم!

7474