مشکل اصلی عراق از دید سرمربی نپال

مشکل اصلی عراق از دید سرمربی نپال

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی کویتی تیم ملی فوتبال نپال معتقد است شاگردان کاتانتس کار آسانی در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، عبدالله المطیری سرمربی تیم ملی نپال در خصوص دیدار شکست 6 بر 2 تیمش مقابل عراق اظهار داشت: عراق یک تیم قدرتمند و شایسته است اما در مرحله مقدماتی جام جهانی کار آسانی نخواهد داشت. کاتانتس باید برخی از مشکلات و نقاط ضعف تیمش را حل کند که اصلی‌ترین آنها خودداری از تک روی و توجه به بازی گروهی است. در واقع این مشکل اصلی عراق است.

وی افزود: شرایط با بازی‌های قبلی متفاوت شده  و هنگ‌کنگ تیم آسان گذشته نیست. آنها 9 بازیکن خارجی جدید به فهرست خودشان اضافه کرده‌اند، کامبوج تغییراتی در کادرفنی داشته و مثل بازی رفت ظاهر نمی‌شود. عراق برای صعود از این مرحله باید تلاش زیادی کند و با تمرکز در بازی‌های خودش ظاهر شود.

سرمربی تیم ملی نپال گفت: صفا هادی هافبک شماره 7 عراق یک بازیکن فوق‌العاده است. او می‌تواند در میانه زمین تفاوت‌ها را رقم بزند و به تیمش کمک کند. این هافبک استعدادها و توانمندی‌های فردی خاصی دارد و آرزو می‌کردم بازیکنی در این حد در تیم ملی نپال داشتیم. من به فوتبال عراق علاقه زیادی دارم و امیدوارم روزی بتوانم در باشگاه الزوراء این کشور فعالیت کنم.

7474