واکنش هازارد به شایعات خروجش از رئال مادرید

واکنش هازارد به شایعات خروجش از رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد وینگر بلژیکی رئال مادرید مدعی است که اصلا قصد خروج از سانتیاگو برنابئو را ندارد و آینده خودش را در این باشگاه می‌بیند. 

به گزارش فوتبالی، ادن هازارد در سال 2019 از چلسی به رئال مادرید منتقل شد، اما اصلا نتوانست همان هازارد همیشگی در لوس بلانکوس باشد و با مصدومیت‌های پی در پی مواجه شد. عملکرد او در این فصل مورد انتقاد زیاد هواداران مادریدی قرار گرفت و هفته گذشته نیز اخباری مبنی بر قرار گرفتن اسمش در لیست فروش باشگاه، به گوش می‌رسید. 

به نقل از مارکا، هازارد در حال حاضر به همراه تیم ملی بلژیک است و خودش را برای مسابقات یورو 2020 آماده می‌کند. او معتقد است که پس از پایان تورنمنت، پیراهن سفید رئال مادرید بار دیگر خواهد پوشید تا توانایی‌هایش را اثبات کند. او در کنفرانس مطبوعاتی در کمپ تمرینی تیم ملی بلژیک در این باره  گفت: "من خودم را بیرون از رئال مادرید نمی‌بینم. سه سال دیگر از قراردادم باقی مانده و وقتی که صد در صد آماده شوم، توانایی‌های خودم را اثبات خواهد کرد. می‌دانم که باید چه کاری انجام دهم. در حال حاضر من روی یورو 2020 تمرکز کرده‌ام، اما بعد از آن برای رئال مادرید عملکرد درخشانی خواهم داشت."

4416