رونمایی از توپ رقابت‌های لالیگا برای فصل آینده

رونمایی از توپ رقابت‌های لالیگا برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های لالیگا 2020/21 هم با قهرمانی اتلتیکو مادرید به پایان رسید. رئال مادرید، بارسلونا و سویا هم با قرار گرفتن در جایگاه های دوم تا چهارم توانستند سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند. همچنین ویارئال با پیروزی مقابل منچستر یونایتد در فینال لیگ اروپا و قهرمانی در این رقابت ها سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده را به دست آورد و بدین ترتیب در فصل بعدی چمپیونزلیگ شاهد 5 تیم از اسپانیا خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، اما کمپانی پوما از توپ های جدید لالیگا برای فصل 2021/22 رونمایی کرده است. این توپ ها طرح متفاوتی با فصل گذشته دارد و از رنگ نارنجی در آن استفاده شده است و در طرح کلی آن هم تفاوت هایی اساسی با توپ فصل قبل دیده می شود.

چند سالی است که سعی می شود در لالیگا از توپ هایی که در آن ها رنگ بندی های متفاوتی وجود دارد استفاده شود و صرفا یک توپ سفید رنگ با طرحی خط دار نباشد.

باید دید که در فصل جدید لالیگا چه اتفاقاتی خواهد افتاد و کدام تیم می تواند در فصل جدید به قهرمانی برسد. به نظر می رسد که تاریخ شروع لالیگای 2021/22 از اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه باشد.

1470