مصاحبه آگوئرو در مراسم معارفه؛ از مشورت با مسی تا توصیه پپ گواردیولا

مصاحبه آگوئرو در مراسم معارفه؛ از مشورت با مسی تا توصیه پپ گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - سرخیو آگوئرو رسما به بارسلونا پیوست. او در مراسم معارفه خود صحبت های جالبی را پیرامون لیونل مسی و همچنین پپ گواردیولا مطرح کرد.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو در مراسم معارفه اش گفت:" من خیلی خوشحالم. ممنون از رییس و همه کسایی که کمک کردند تا این انتقال رقم بخورد. من نهایت تلاشم را میکنم تا جام های زیادی ببریم. از اول گفتم که بارسا بهترین تیم دنیاست مخصوصا با حضور لئو. دوست دارم که مسی در بارسلونا بماند. رییس گفت که مذاکرات برای ماندن مسی در حال پیگیری است و تصمیم با خود اوست. بازی با مسی بدون شک افتخار بزرگی برای من است. با مسی سال‌ها در تیم ملی هم‌بازی بودیم و بنظرم اینجا هم باهم خواهیم بود.

آگوئرو در ادامه گفت:" 9 فصل فوق العاده در سیتی داشتم و به آن ها در بردن جام ها کمک کردم. فصل آخر مصدومیتی داشتم و نتوانستم زیاد بازی کنم ولی در هفته های اخیر حس خوبی دارم و فکر میکنم که آماده هستم. با کومان حرف نزده ام. پپ بعد از بردن لیگ به من گفت که به بهترین باشگاه دنیا میروی. با مسی هر روز حرف میزنم و قطعا در مورد این انتقال هم حرف زدیم اما نمیگویم که چه چیزی به من گفت!" 

آگوئرو در انتها افزود:"بازی با مسی در این باشگاه یک رویاست. نمیدانم فیکس خواهم بود یا نه ولی در پیش فصل نهایت سعی خودم را میکنم و بعدش تصمیم نهایی با مربی است. فکر نمی کنم فقط بخاطر اینکه آگوئرو هستم باید فیکس بازی کنم. ما باید به بازیکنان و مربی احترام بگذاریم و تمام تلاش خودمان را انجام دهیم. بارسلونا در تمام جام ها رقابت میکند و من برای کمک اینجا هستم. بهترین بازیکن دنیا اینجا بازی میکند."

1470