زلاتان: ایکاردی؟ درهای میلان برای بازیکنان با کیفیت باز است

زلاتان: ایکاردی؟ درهای میلان برای بازیکنان با کیفیت باز است

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ایبراهیممویچ ستاره سوئدی میلان از آمدن مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن به سن سیرو استقبال خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، پس از هفت فصل غیبت، روسونری موفق شد با کسب سهمیه، در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور پیدا کند. حالا سران روسونری پس از خروج مانژوکیچ از این باشگاه، به دنبال جذب یک مهاجم با تجربه هستند و مائورو ایکاردی و اولیویه ژیرو در صدر لیست میلان قرار دارند. ایکاردی چند فصل در اینتر میلان بسیار خوب درخشید، اما نتوانست در پاری سن ژرمن آن طور که باید، خودش را نشان دهد و به نظر می‌رسد که مائوریسیو پوچتینو و ناصر الخلیفی سرمربی و رئیس این باشگاه، مخالفتی با رفتن این مهاجم آرژانتینی نداشته باشند. چند هفته پیش کاپیتان سابق اینتر به روسونری پیشنهاد داده شد، اما هنوز مذاکرات رسمی میان دو باشگاه پاری سن ژرمن و میلان شروع نشده است.

به نقل از فوتبال ایتالیا، روز دو شنبه زلاتان ایبراهیموویچ از برنامه تلویزیونی Striscia La Notrizia جایزه تاپیرو دورو را دریافت کرد. هنگامی که از او در خصوص احتمال پیوستن مائورو ایکاردی به میلان پرسیده شد، گفت: "من همیشه از پیوستن هر بازیکنی که بتواند به تیم کمک کند، حمایت می‌کنم، اما باشگاه در این مورد تصمیم خواهد گرفت."

4416