فاتح لیگ قهرمانان اروپا در آستانه پیوستن به آث میلان

فاتح لیگ قهرمانان اروپا در آستانه پیوستن به آث میلان

پایگاه خبری فوتبالی - گزارشات حاکی از آن است که اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی باشگاه چلسی با باشگاه میلان به توافق دست یافته و به احتمال فراوان در تابستان به سن سیرو منتقل خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، تنها یک ماه تا پایان قرارداد ژیرو باقی مانده و خبری هم از تمدید قرارداد با مهاجم 34 ساله نیست. ژیرو در این فصل به همراه چلسی موفق شد در جمع تاپ فور قرار بگیرد و با پیروزی در مقابل منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا هم بشود. این مهاجم بلند قامت حالا مورد توجه روسونری‌ها قرار گرفته است. 

سایت گل مدعی است که سران باشگاه میلان در انتها هفته با مدیربرنامه‌های اولیویه ژیرو ملاقات خواهند کرد. استفانو پیولی سرمربی میلان قصد اضافه کردن یک مهاجم با تجربه را به ترکیب خود دارد تا بتواند پس از هفت سال غیبت از چمپیونزلیگ، عملکرد خوبی در این تورنمنت داشته باشد. ژیرو به هدف اول باشگاه میلان تبدیل شده و سران روسونری هم می‌خواهند تا پیش از شروع یورو 2020، انتقال ژیرو را نهایی کنند. 

توخل سرمربی چلسی در ماه فوریه درباره ژیرو گفته بود: "او یکی از بهترین مهاجمان در محوطه جریمه است. اولیویه از نظر فیزیکی قوی است و لمس توپ‌های بی نظیری دارد. او یک تاثیر بسیار مثبتی روی تیم در زمین می‌گذارد و مهره کلیدی برای چلسی محسوب می‌شود."

44169