صیادمنش منتظر انتخاب مربی جدید فنرباغچه

صیادمنش منتظر انتخاب مربی جدید فنرباغچه

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه های ترکیه و اوکراین از انتظار اللهیار صیادمنش برای تعیین تکلیفش در باشگاه فنرباغچه خبر دادند.

به گزارش فوتبالی، اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی و 19 ساله فنرباغچه ترکیه که به صورت قرضی در زوریا لوهانسک اوکراین بازی می کرد و پس از درخشش در این تیم به عنوان بهترین بازیکن فصل نیز انتخاب شد، منتظر تعیین تکلیف خود و انتخاب سرمربی جدید فنرباغچه است.
وب سایت fanatic ترکیه خبر داد که چشمان بازیکنان جوان فنرباغچه به انتخاب مربی جدید این تیم است. در این تیم، فوتبالیست های جوان و همچنین هواداران منتظر روشن شدن موضوع مربیگری هستند تا آینده خود را بدانند.
اللهیار که به صورت قرضی به زوریا لوهانسک رفته، با به ثمر رساندن 6 گل و 3 پاس گل در این تیم، توجه را به خود جلب کرد. او منتظر اخباری از فنرباغچه است تا درباره آینده خود تصمیم بگیرد.
این مهاجم 19 ساله ایرانی که هنوز 6 ماه از قراردادش با زوریا باقی مانده، تیم های شاختار و دیناموکیف را خواهان جذب خود می بیند و به همین دلیل به دنبال روشن شدن وضعیت خود در فنرباغچه است.
وب سایت ua-footbal اوکراین در مطلبی به همین موضوع اشاره و نوشت اللهیار که درخشش خوبی در زوریا داشت، به دنبال انتخاب سرمربی جدید فنرباغچه است. باشگاه زوریا تا پایان سال حق فعالسازی بند خرید 3 و نیم میلیون یورویی این بازیکن را دارد.

این وب سایت مدعی شد که زوریا به طور قطع با پرداخت این مبلغ به فنرباغچه، قرارداد اللهیار را دائمی خواهد کرد. ضمن اینکه ua-footbal نیز همچون وب سایت ترکی، در پایان این خبر مدعی شد دو تیم شاختار و دیناموکیف خواهان جذب صیادمنش هستند.

6641