ماجرای عجیب تغییر میزبان گروه A انتخابی جام جهانی

ماجرای عجیب تغییر میزبان گروه A انتخابی جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای تغییر میزبان گروه اول رقابتهای انتخابی جام جهانی در قاره آسیا چیست؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرار بود ادامه بازیهای گروه A در چین برگزار شود و حتی دیروز هم تیمهای گوام و چین در ورزشگاه المپیک سوژوی چین به مصاف یکدیگر رفتند اما قرار بر این شد که ادامه بازیهای این گروه در دوبی امارات برگزار شود.

طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، قرار بود سه تیم دیگر حاضر در این گروه یعنی مالدیو و فیلیپین و سوریه از کشور امارات به چین پرواز کنند. تیم ملی سوریه در کشور امارات اردو داشت و فیلیپین هم اردوی آماده‌سازی‌اش را در قطر برگزار کرده بود و مالدیو هم با توجه به آنکه از این کشور، پرواز مستقیم به چین وجود ندارد، به امارات رفته بود تا از آنجا راهی چین شود منتهی به نظر می‌رسید پروتکل‌های بهداشتی کشور چین در زمینه مقابله با کرونا و سخت‌گیری‌‌‎هایی که در این زمینه وجود ندارد، امکان سفر سه تیم دیگر حاضر در گروه A به کشور چین فراهم نشده و با توجه به این اتفاق، طبیعتا چین امکان میزبانی از بازیهای این گروه را از دست داد تا ادامه بازیها در امارات برگزار شود.

حالا تیمهای چین و گوام در کنار تمام عوامل برگزار کننده بازیها باید راهی امارات شوند. اتفاقی عجیب که فقط در فوتبال آسیا شاهدش هستیم و بعید است در جای دیگری از این کره خاکی چنین مشکلاتی رخ دهد.

1984