ماجرای کل‌کل کروس با مونت و ناراحتی هافبک آلمانی از شکست در فینال

ماجرای کل‌کل کروس با مونت و ناراحتی هافبک آلمانی از شکست در فینال

پایگاه خبری فوتبالی – مصاحبه‌ای از برادر کروس بازنشر شده که در آن از حال روحی نامساعد او پس از شکست مقابل چلسی در فینال ۲۰۱۲ گفته شده. مصاحبه‌ای که مطالعه آن پس از کل کل کروس و مونت و قهرمانی چلسی خالی از لطف نیست.

به گزارش فوتبالی، هنگامی که مشخص شد چلسی و رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل هم بازی می‌کنند تونی کروس در یک مصاحبه گفت بازیکنی که بابتش نگران شود و شب‌ها خواب نداشته باشد. پس از آن حرف میسون مونت در واکنش به آن حرف گفت شنیده‌ام که برخی بازیکنان گفته‌اند بابت بازیکنان و افراد نگرانی ندارند اما مطمئنم بابت «تیم» ما دچار مشکل در خواب می‌شوند. کروس پس از پایان بازی و شکست با طعنه گفت: هنوز هم خواب راحتی دارم اما خوب کار کردید و امیدوارم در اولین فینالت موفق باشی.

کروس ۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده اما در اولین فینالش در سال ۲۰۱۲ با پیراهن بایرن مغلوب چلسی شد. برادر کروس در همین زمینه در گفت و گویی که گل منتشر کرده گفته: فینال ۲۰۱۲ مقابل چلسی باعث درماندگی ما و نوشیدن الکل شده بود. نزدیک بود به یک دکتر نیاز پیدا کنیم. مسئله خوبی نبود اما دلیل داشت. بخاطر دارم همسر تونی گفت نمی‌توانیم دکتر خبر کنیم زیرا نمی‌شود به دکتر گفت مشکل نوشیدنی داریم!

این مسئله نشان می‌دهد حرف کروس بابت آرزوی موفقیت برای مونت بی‌دلیل نبوده و او نمی‌خواسته مونت با شکست در اولین فینال ناراحتی او را تجربه کند.

1101