بازگشت ستاره اسبق بارسلونا به تیم ملی بلژیک برای یورو

بازگشت ستاره اسبق بارسلونا به تیم ملی بلژیک برای یورو

پایگاه خبری فوتبالی - تیری آنری در فاصله ده روز تا یورو به کادر فنی تیم ملی بلژیک برگشت و بدین ترتیب شغل قبلی خود به عنوان کارشناس شبکه بی بی سی برای مسابقات را کنار گذاشت.

به گزارش فوتبالی، آنری در جام جهانی 2018 به عنوان دستیار روبرتو مارتینز فعالیت می کرد و با این تیم تا نیمه نهایی جام جهانی پیش رفت. انری بعد از آن سرمربی موناکو و مونرئال ایمپکت بود.

آنری قرار بود که به عنوان مفس در شبکه بی بی سی برای یورو فعالیت کند اما در نهایت این شغل را کنار گذاشت و به کادر فنی روبرتو مارتینز ملحق شد. آنری در بیانیه ای نوشت :" باعث افتخار است که بتوانم به روبرتو و بقیه اعضای کادر فنی برای مسابقات یورو کمک کنم. این ادامه یک مسیر  ناتمام است که همه تلاشمان را خواهیم داشت تا نتیجه موفقی داشته باشد.  البته با ناراحتی باید اعلام کنم که نمی توانم در کنار بقیه دوستانم در تیم فوق العاده بی بی سی در مسابقات یوروی امسال باشم. وقتی از من خواسته شده تا دوباره به تیم ملی بلژیک ملحق شدم، فرصتی در اختیارم قرار گرفت که نمی توانستم آن را رد کنم. از درک متقابل شبکه بی بی سی تشکر می کنم که به من اجازه پذیرش این فرصت را دادند."

صفحه تیم ملی بلژیک هم در این باره توئیت کرد:" کار ناتمام. به تیری آنری در کادر تیم ملی بلژیک برای یورو خوشامد می گوییم."

بلژیک باید اولین بازی خود در یورو را مقابل روسیه داشته باشد که آنها با دانمارک و فنلاند نیز همگروه هستند.

4125