خبر بد مدیر ورزشی پی‌اس‌جی برای رئال مادرید و تاتنهام

خبر بد مدیر ورزشی پی‌اس‌جی برای رئال مادرید و تاتنهام

پایگاه خبری فوتبالی - لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن ژرمن در مصاحبه با "اروپا 1" اعلام کرد که مائوریسیو پوچتینو در فصل آینده در تیم فرانسوی می ماند. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد جدایی مربی آرژانتینی و حضورش در تیم هایی نظیر رئال مادرید و تاتنهام مطرح شده بود اما لئوناردو این اخبار را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، لئوناردو در مورد آینده مربی تیمش صحبت کرد و گفت :" مائوریسیو پوچتینو دو سال دیگر با پی اس جی قرارداد دارد و از او خیلی راضی هستیم."

رئال مادرید پس از استعفای زیدان و ناکامی در استخدام آلگری به دنبال گزینه های دیگر می گردد. مائوریسیو پوچتینو مربی محبوب مدیران رئال بود اما با صحبت های لئوناردو به نظر می رسد که باید قید وی را بزنند و به گزینه های دیگر نظیر رائول گونزالس و آنتونیو کونته فکر کنند. البته تاتنهام نیز هفته گذشته با پوچتینو تماس گرفته بود و از این مربی خواسته بود تا با قدرت کامل به تیم سابقش برگردد. تاتنهام بعد از جدایی پوچتینو و با حضور مورینیو نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و به همین خاطر انها نیز سخت در تلاش هستند تا مربی مناسبی برای فصل بعد پیدا کنند و حالا صحبت های لئوناردو همچون آب سردی بر صورت آنهاست که بدین ترتیب نمی توانند مربی آرژانتینی را به خدمت بگیرند.

4125