سوال روز؛ چند پرسپولیسی به ترکیب اصلی می‌رسند؟

سوال روز؛ چند پرسپولیسی به ترکیب اصلی می‌رسند؟

پایگاه خبری فوتبالی- چند بازیکن پرسپولیس، شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را پیدا خواهند کرد؟

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس با داشتن 6 بازیکن در اردوی تیم ملی، بیشترین سهم در آخرین فهرست دراگان اسکوچیچ را به خود اختصاص داده است. نکته جالب اینکه از این 6 نفر، فقط یک بازیکن(کنعانی‌زادگان) مدافع تخصصی است و بقیه افراد، نفراتی هستند که قابلیت بازی در خط میانی را دارند.

درباره کنعانی‌زادگان به نظر می‌رسد او یکی از نفرات ثابت تیم ملی در خط دفاع باشد به خصوص آنکه اگر قرار باشد اسکوچیچ برای بازی دادن به مدافعانش روی هماهنگی آنها حساب کند، زوج کنعانی و شجاع بیشتر از مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند.

بحث هماهنگی بین نفرات، موضوعی است که برخی کارشناسان تاکید ویژه‌ای روی آن داشته‌اند و برای مثال، جلال چراغپور در گفتگوی دو روز قبلش با خبرنگار فوتبالی به این نکته اشاره کرد که در خط میانی، بهتر است از زوج کامیابی‌نیا و نوراللهی استفاده شود که در پرسپولیس کنار یکدیگر بازی می‌کنند و شناخت خوبی از یکدیگر دارند.

در سمت راست خط دفاعی هم به نظر می‌رسد شانس سیامک نعمتی برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر از صادق محرمی باشد.

این وسط وحید امیری و مهدی ترابی هم به عنوان بازیکنانی که در کیفیت فنی بالایشان جای هیچ شک و تردیدی وجود ندارد، باید برای رسیدن به ترکیب اصلی با سایر بازیکنان حاضر در اردو رقابت کنند.

امیری به عنوان یک بازیکن چندپسته می‌تواند در جایی از زمین که اسکوچیچ بخواهد، به میدان برود و تکنیک ترابی و قدرت او در خلق موقعیت برای همبازیانش، نکته‌ای نیست که اسکوچیچ بتواند به سادگی از کنارش عبور کند و باید منتظر ماند و دید که برای بازی روز پنجشنبه، اسکوچیچ از چند بازیکن پرسپولیس در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد.

7655