جلسه مهم وکیل پوگبا با مدیران منچستریونایتد از طریق تماس ویدیویی

جلسه مهم وکیل پوگبا با مدیران منچستریونایتد از طریق تماس ویدیویی

پایگاه خبری فوتبالی - بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا هم تحت تاثیر تکنولوژی های جدید و البته دوران قرنطینه قرار دارد. در حقیقت در یک سال اخیر تماس های ویدیویی جایگزین جلسات رو در رو شده است و  اپلیکیشن ها و نرم افزارهای محبوبی در این زمینه ایجاد شده اند.

به گزارش فوتبالی، حالا دیلی استار گزارش داده است که مینو رایولا برای تصمیم گیری در مورد آینده پل پوگبا از مدیران یونایتد خواسته تا از طریق «زوم» با آنها جلسه بگذارد. این هافبک ماه هایی کلیدی را پیش رو دارد چرا که قراردادش با یونایتد یک سال دیگر به پایان می رسد. در حقیقت در این تابستان یا قراردادش تمدید می شود یا این که فروخته خواهد شد چرا که یونایتد نمی خواهد گران ترین خرید تاریخش را در تابستان 2022 به صورت رایگان از دست بدهد. در سال 2015، پوگبا با 105 میلیون یورو از یوونتوس به یونایتد پیوست و حالا وکیلش رایولا برای تمدید قرارداد دستمزد سالانه 30 میلیون یورو را طلب کرده است.

 در حال حاضر درخواست رایولا با تردیدهایی در مورد مدیران یونایتد مواجه شده است چرا که پوگبا با این رقم دستمزد بالاتری از برونو فرناندز دریافت خواهد کرد که ستاره اصلی شیاطین سرخ است. 

هافبک 28 ساله در حال حاضر در سایت ترانسفرمارکت 60 میلیون یورو می ارزد و اگر شیاطین سرخ برای تمدید قراردادش به توافق نرسند چاره ای جز فروش وی ندارند. رئال مادرید، یوونتوس یا پی اس جی می توانند برخی از مقاصد وی در تابستان باشند.

4125