جونیور براندائو با ریوآوه به لیگ پایین سقوط کرد

جونیور براندائو با ریوآوه به لیگ پایین سقوط کرد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال ریو آوه در دیدار پلی آف صعود یا سقوط لیگ برتر پرتغال، با شکست برابر آروکا به دسته پایین تر سقوط کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم فوتبال ریو آوه در دیدار برگشت از مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر پرتغال برای صعود یا سقوط، در برابر تیم آروکا با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد و به دسته پایین تر سقوط کرد.

ریو آوه که در رقابت های لیگ برتر در رده شانزدهم قرار گرفته بود، شانس حضور در دیدار پلی آف را به دست آورد اما آنها در بازی رفت با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست دادند و با باخت دو بر صفر در مسابقه برگشت، در مجموع با شکست 5 بر صفر به دسته یک سقوط کردند.

ریو آوه که در فصل گذشته به لطف درخشش مهدی طارمی که در رقابت های لیگ برتر 18 گل برای این تیم به ثمر رساند، در رتبه پنجم قرار گرفت و حتی راهی مسابقات لیگ اروپا نیز شد اما پس از جدایی طارمی از این تیم و پیوستن به پورتو، این باشگاه نتوانست فصل درخشان خود در سال قبل را تکرار کند.

ریو آوه امسال با عملکردی فاجعه بار در طول 34 هفته، تنها 25 گل به ثمر رساند و این در حالی است که طارمی در فصل قبل به تنهایی 18 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود. آنها در میانه های راه جونیور براندائو مهاجم جنجالی و سابق پرسپولیس را برعهده گرفتند تا به عنوان جانشین مهدی طارمی برای این تیم بدرخشد ولی این بازیکن در 10 دیداری که برای ریو آوه به میدان رفت، حتی روی یک گل تیمش نیز نقش نداشت.

جونیور براندائو که در ابتدای لیگ نوزدهم و با تصمیم کالدرون مربی وقت پرسپولیس به جمع سرخپوشان پایتخت پیوسته بود، پس از عملکرد فاجعه باری که در این تیم داشت، از پرسپولیس جدا شد. براندائو پس از بازگشت به تیم اصلی خود یعنی لودوگورتس، راهی ریو آوه شد تا در نیم فصل دوم منجی این تیم باشد.

اما براندائو در این تیم نیز هیچ کاری از پیش نبرد تا این مهاجم با آمار عجیب دو فصل فوتبالی و فقط یک گل، به کارش خاتمه دهد و پس از پایان قراردادش در این تابستان، دوباره به لودوگورتس بازخواهد گشت و باید دید کدام تیم بخت برگشته، این مهاجم برزیلی را به خدمت می گیرد.

بسیاری از کاربران پرتغالی در توئیتر، علت شکست ریو آوه و سقوط این تیم به دسته پایین تر را جدایی مهاجم ایرانی این تیم و عدم به خدمت گیری یک بازیکن جانشین با توانایی های طارمی عنوان کرده اند. همچنین هواداران ریو آوه با انتقاد شدید از عملکرد جونیور براندائو، اعلام کردند که او به هر چیزی شباهت دارد به جز بازیکن فوتبال!

این واقعیت است که ریو آو جانشینی برای مهدی طارمی که این باشگاه را ترک کرد، پیدا نکرد. این یک برنامه ریزی ضعیف را نشان می دهد. جلسون دالا و جونیور براندائو دارای ویژگی های یک مهاجم نیستند.

No Taremi , No party

شاید شکست ریو آوه در این فصل، به دلیل از دست دادن ستون اصلی تیم در فصل گذشته باشد. تعداد کمی از بازیکنان می توانند در برابر از دست دادن طارمی، پیازون، نونو سانتوس مقاومت کنند. ما در مورد بازیکنانی صحبت می کنیم که در 4 تیم برتر لیگ پرتغال درخشیدند. (در تیم های جدیدشان درخشش داشتند)


کسی به من توضیح میده که جونیور براندائو چطوری میتونه یک بازیکن فوتبال باشه؟ توی کل زندگیم چنین بازیکن ضعیفی ندیدم.

7474