احتمال برگزار نشدن کوپا آمریکا؛ کرونا در آرژانتین هم بالا گرفت

احتمال برگزار نشدن کوپا آمریکا؛ کرونا در آرژانتین هم بالا گرفت

پایگاه خبری فوتبالی – کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی تصمیم گرفته به دلیل شیوع کرونا میزبانی رقابت‌های کوپا آمریکا را از آرژانتین بگیرد.

به گزارش فوتبالی، چندی پیش اعلام شد به دلیل مشکلات اقتصادی و اجتماعی که در کلمبیا بوجود آمده، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی میزبانی کوپا آمریکا را از کلمبیا گرفته و آرژانتین (در ابتدا قرار بود کلمبیا و آرژانتین به طور مشترک میزبان باشند) به تنهایی میزبانی این رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت. حالا مشخص شده این میزبانی به دلیل شرایط بد قرنطینه و کرونا از آرژانتین هم گرفته شد و ممکن است اصلا این مسابقات برگزار نشود.

هم اکنون اوضاع در آرژانتین به شدت بد است و از هر ۱۰۰ هزار نفر روزانه ۷۶ نفر کرونا می گیرند. چیزی در حدود روزانه ۳۴ هزار نفر. در بیانیه ای که از سوی این کنفدراسیون منتشر شده آمده: کنمبول در حال تجزیه و تحلیل پیشنهاد دیگر کشورهاست که به میزبانی مسابقات علاقمند هستند.

این مسابقات ۱۳ ژوئن (دقیقا ۲ هفته دیگر) آغاز می‌شود اما با توجه به عدم مشخص بودن میزبان شرایط پیچیده شده و میزبان جانشین هم وجود ندارد. در روزهای آینده احتمالا جلسه‌ای مهم در این رابطه تشکیل خواهد شد تا مشخص شود اصلا رقابت‌های کوپا آمریکا امسال برگزار می‌شود یا خیر و اگر برگزار می‌شود محل آن کجاست.

1101