مدیر تیم ملی فوتبال عمان: نظم و انضباط برانکو ما را به موفقیت می‌رساند

مدیر تیم ملی فوتبال عمان: نظم و انضباط برانکو ما را به موفقیت می‌رساند

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم ملی فوتبال عمان در پایان اردوی آماده‌سازی این تیم در دبی نظم و دیسیپلین کاری برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم ملی عمان را مورد تمجید قرار داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، اعضای تیم ملی فوتبال عمان شامگاه یکشنبه دبی را به مقصد دوحه ترک کردند تا پس از پیروزی در دو مسابقه تدارکاتی برابر تایلند و اندونزی و برگزاری یک اردوی آماده‌سازی در امارات برای حضور در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه پنجم که به میزبانی قطر برگزار می‌شود، آماده شوند.

مقبول البلوشی مدیر تیم ملی فوتبال عمان در خصوص اردوی این تیم در امارات ضمن قدردانی از فدراسیون و بازیکنان که نهایت همکاری را در طول برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی داشتند، گفت: خوشبختانه برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم از شرایط اردو کاملا رضایت داشت و کادر فنی به اهداف مورد نظر خودش دست یافت. برنامه اردو طبق خواسته سرمربی پیش رفت و تمرینات بدنسازی همچنین تاکتیکی بسیار خوبی داشتیم.   

وی اضافه کرد: سرمربی تیم و بازیکنان تعامل بسیار خوبی داشتند و برانکو در داخل زمین همچنین بیرون از آن ارتباط بسیار خوب و نزدیکی با بازیکنان دارد. سرمربی تیم بر ضرورت انضباط و نظم در تیم تاکید زیادی دارد که این مسئله بسیار مهم و تاثیرگذار است. همچنین نتایج آن را در آینده نزدیک خواهیم دید و موجب موفقیت تیم ملی عمان می‌شود. امیدواریم با عملکرد موفق در مسابقات پیش رو و نتایج مناسب بتوانیم به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی صعود کنیم.

7474