عارف آقاسی در گفت‌و‌گو با فوتبالی: اشتباهات داوری امان تیم ما را بریده است

عارف آقاسی در گفت‌و‌گو با فوتبالی: اشتباهات داوری امان تیم ما را بریده است

پایگاه خبری فوتبالی- عارف آقاسی بازیکن فولاد درباره اتفاقات حواشی دیدار اخیر این تیم توضیحاتی عنوان کرد.

به گزارش فوتبالی، عارف آقاسی بازیکن تیم فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص دیدار شب گذشته نیز گفت: می‌دانستیم بازی خیلی سختی داریم، هم‌تیم ما برای سه امتیاز می‌جنگید و هم آن‌ها برای فرار از منطقه خطر به امتیازات بازی نیاز داشتند. متاسفانه نتوانستیم خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا کنیم و از همان جایی که به ما گوشزد شده بود، روی یک غفلت گل خوردیم. البته آن گل‌ حرف و حدیث زیادی دارد، خطایی که منجر به آن گل شد قطعا اشتباه بود. داور در یک قدمی صحنه بود و دید توپ از فاصله بسیار نزدیک به دست بازیکن ما که بسته بوده، خورده اما اعلام خطا می‌کند و همان توپ وارد دروازه می‌شود.

وی افزود: در ادامه یک پنالتی قطعی برای ما گرفته نشد و اینگونه که شنیده‌ام کارشناسان داوری چون آقای خسروی پنالتی را تایید کردند  و این بزرگترین اشتباه داور در بازی بود.اگر پنالتی گرفته می‌شد و آن‌ را گل می‌کردیم داستان بازی فرق می‌کرد و چه بسا پیروز می‌شدیم. اشتباهات داوری امان تیم مارا بریده و هرچه تلاش می‌کنیم با یک سوت به باد می‌رود.

مدافع فولاد در انتها گفت: آقای افشاریان در منصب جدید کار سختی در پیش دارند اما با جدیتی که از ایشان سراغ داریم، امیدواریم که به اشتباهات داوری فوراً رسیدگی کند و با گرفتن تصمیمات درست بتواند کمک شایانی به ارتقای سطح داوری فوتبال ما شود. فولاد در اکثر مسابقات با اشتباه داوری مواجهه شده، ما حتی در مسابقاتی که پیروز شده ایم نیز مشکلات داوری بوده که کمتر دیده شده و ای کاش که این اشتباهات تمام شود.

گفتنی است کارشناسان برنامه شب‌های فوتبالی همگی متفق القول عقیده داشتند که پنالتی فولاد اعلام نشده است و همچنین چهار کارشناس خطای هند منجر به گل اول سایپا را صحیح ندانستند.

۴۱۵۴