عکس؛ تبریک بامزه اودگارد به هالند بابت آقای گلی چمپیونزلیگ

عکس؛ تبریک بامزه اودگارد به هالند بابت آقای گلی چمپیونزلیگ

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته با قهرمانی چلسی در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، رسما پرونده این رقابت ها در فصل 2020/21 بسته شد. ارلینگ هالند، مهاجم 20 ساله دورتموند که به عنوان پدیده نو ظهور دنیای فوتبال شناخته می شود، با به ثمر رساندن 10 گل در 8 بازی در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا توانست عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

به گزارش فوتبالی، مارتین اودگارد، دوست صمیمی و هم تیمی هالند در تیم ملی نروژ، پس از آقای گلی هالند در لیگ قهرمانان اروپای این فصل، عکسی بامزه را از خودش در کنار او منتشر کرد و بدین ترتیب آقای گلی او را تبریک گفت. در واقع اودگارد این تصویر را در بخش استوری های صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتشار در آورد. اودگارد در حال حاضر بازیکن آرسنال است و از نیم فصل گذشته راهی این باشگاه شد. در واقع او از رئال مادرید به آرسنال رفت و باید دید که آینده او به چه شکل رقم خواهد خورد.

گفتنی است که نروژ موفق به کسب سهمیه رقابت های جام ملت های اروپا نشد و در بازی های یورو که به زودی آغاز خواهند شد، حضور نخواهد داشت اما این تیم می تواند به دنبال تلاش برای صعود به جام جهانی باشد.

1470