مدافع بارسلونا: امیدوارم سالیان طولانی در نیوکمپ بازی کنم

مدافع بارسلونا: امیدوارم سالیان طولانی در نیوکمپ بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا خواستار تمدید قراردادش در این تیم شد و تائید کرد که می‌خواهد برای سالیان طولانی در این باشگاه توپ بزند. 

به گزارش فوتبالی، آرائوخو بیست و دو ساله در سال 2018 با مبلغ تنها دو میلیون یورو از بوستون ریور اروگوئه به بارسلونا پیوست و یک سال بعد برای اولین بار با پیراهن آبی اناری مقابل سویا به میدان رفت. آرائوخو زیر نظر کومان به یکی بازیکنان اصلی بارسلونا تبدیل شده بود، اما حالا قرارداد این مدافع دو سال دیگر به پایان خواهد رسید. 

به نقل از فوتبالی، آرائوخو در خصوص قراردادش با بلوگرانا گفت: "من در بارسلونا خیلی خوشحالم. امیدوارم برای سالیان طولانی در این باشگاه بمانم و در هر فصل بهترین عملکردم را ارائه دهم. چیزهای زیادی در خصوص تمدید قراردادم نمی‌دانم و ایجنت‌هایم دنبال این موضوع هستند. من آرام هستم، اما امیدوارم که بتوانم در این باشگاه به کارم ادامه دهم."

آرائوخو در این فصل سی و سه بار برای کاتالان‌ها به میدان رفت. این مدافع به دلیل مصدومیت‌ جرارد پیکه، به ترکیب اصلی راه یافته و همچنین توانسته دو بار هم برای بارسلونا گلزنی کند. او در این فصل تنها به قهرمانی کوپا دل ری رسید. 

بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد و در لالیگا نیز به مقام سومی رسید.

4416