هافبک چلسی پس از قهرمانی در اروپا: ما بهترین تیم در اروپا هستیم

هافبک چلسی پس از قهرمانی در اروپا: ما بهترین تیم در اروپا هستیم

پایگاه خبری فوتبالی - میسون مونت هافبک جوان باشگاه چلسی معتقد است که آبی‌های لندن در حال حاضر بهترین تیم در دنیا هستند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا این موضوع را اثبات می‌کنند. 

شب گذشته چلسی و منچسترسیتی از مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دراگائو به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان توخل با نتیجه 1-0 به پیروزی رسیدند. گل چلسی با پاس زیبای میسون مونت و ضربه کای هاورتز به دست آمد. 

به نقل از سایت گل، مونت پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت: "نمی‌توانم احساساتم را در کلمات بگنجانم. غیر ممکن است. قبل بازی به من گفتند که من در دو فینال به همراه چلسی حضور داشتم و در هر دو دیدار، شکست خوردم. این موضوع دردناک بود، زیرا آرزوی من قهرمانی با چلسی بود. ما در لیگ قهرمانان چند بازی بسیار سخت داشتیم. سپس به فینال راه یافتیم و به قهرمانی رسیدیم. در این لحظه، ما بهترین تیم در اروپا هستیم و شما نمی‌توانید این لقب را از ما بگیرید. منچسترسیتی تیم خیلی خوب است. شما دیدید که آن‌ها در لیگ برتر چه کاری کردند. واقعا بازی دشواری بود. ما یک گل زدیم و در کل بازی از آن گل دفاغ کردیم. با همه توان در زمین جنگیدیم و در آخر قهرمان شدیم. حس بی نظیری دارم."

4416