هالند هدف اصلی چلسی پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا

هالند هدف اصلی چلسی پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی با پیروزی یک بر صفر مقابل منچسترسیتی موفق شد در لیگ قهرمانان اروپای این فصل به مقام قهرمانی رسیده و جام را بالای سر ببرد. اکنون رومن آبراموویچ، مالک روسی باشگاه چلسی برای دومین بار توانسته است این جام را بدست بیاورد و در واقع چلسی دومین لیگ قهرمانان اروپای خود را هم فتح کرده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که رومن آبراموویچ هنوز هم از فتح این جام سیراب نشده است و می خواهد برای فصل آینده هم دوباره در لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی برسد، به همین دلیل به دنبال این است تا در تابستان خرید های بزرگی داشته باشد و تیمش را تقویت کند تا بتواند فصل آینده هم شانس بالایی برای رقابت و قهرمانی داشته باشد.

به گفته اسکای اسپورت، ارلینگ هالند ، مهاجم 20 ساله دورتموند،  هدف اصلی چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان می‌باشد. چلسی می خواهد با جذب او خط حمله خود را قدرتمند تر کند چرا که تیمو ورنر فرصت سوزی های زیادی دارد و ارلینگ هالند می تواند ستاره اصلی چلسی در پروژه جدید آبراموویچ برای تکرار قهرمانی چمپیونزلیگ باشد.

البته هالند در مصاحبه ای گفته است که می خواهد در دورتموند بماند اما حرف و حدیث ها همچنان ادامه دارد و باید دید که او در نهایت فصل آینده را هم در دورتموند می ماند یا راهی تیم دیگری می شود.

1470