گواردیولا: همان کاری را که فکر کردم بهترین است را انجام دادم

گواردیولا: همان کاری را که فکر کردم بهترین است را انجام دادم

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی پس از شکست مقابل چلسی، از چیدمان اولیه بازیکنانش در زمین دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته چلسی و منچسترسیتی از مرحله فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دراگائو به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان توخل با تک گل کای هاورتز به پیروزی رسیدند. در این دیدار پپ گواردیولا تصمیم گرفت که بدون هافبک دفاعی بازی را آغاز کند و همین به ضررش تمام شد تا چلسی برای دومین بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

به نقل از سایت گل، سیتیزن‌ها در این دیدار با کوین دی بروین، برناردو سیلوا، رحیم استرلینگ، ریاض محرز و فیل فودن بازی را آغاز کردند و تنها هافبک مرکزی سیتی در این دیدار، ایلکای گوندوغان بود. البته گوندوغان هافبک دفاعی نیست. پپ گواردیولا در این باره به بی تی اسپورت گفت: "من همان کاری را انجام دادم که فکر کردم خوب است. فکر کردم این بهترین تصمیم برای فینال است. کوین دی بروین در طول جریان بازی مصدوم شد و این اتفاق در این نوع مسابقات رخ می‌دهد، به همین دلیل ما به همه بازیکنان نیاز داریم. هدف ما حالا استراحت کردن و آماده سازی برای فصل آینده است. ما برای اولین بار در این مرحله حاضر شدیم و امیدوارم در آینده هم بتوانیم در فینال بازی کنیم."

4416