فینال لیگ قهرمانان اروپا، جذاب‌تر از هیاهوی کافه برای ستاره سابق چلسی

فینال لیگ قهرمانان اروپا، جذاب‌تر از هیاهوی کافه برای ستاره سابق چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - حتی حضور در یک کافه در منطقه ایبیزا در اسپانیا هم نتوانست حواس میشائیل بالاک بازیکن آلمانی اسبق چلسی را از فینال لیگ قهرمانان اروپا پرت کند.

به گزارش فوتبالی، اخیرا ویدیویی از بالاک منتشر شده است که بازیکن اسبق چلسی بدون توجه به هیاهوی موجود در مهمانی در حال تماشای بازی چلسی و منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا است. چلسی روز شنبه برای دومین بار قهرمان اروپا شد و تیم توماس توخل توانست یک کلاس درس استادانه را برای منچسترسیتی اجرا کند و طبیعتا بالاک هم در این بازی از تیم سابقش طرفداری می کند.

بالاک برای این شب حساس به پورتو سفر نکرد اما با وجود آن که برای مهمانی گرفتن کنار دوستانش به یک کافه رفته بود، از دیدن بازی غافل نشد و از طریق تلفن همراهش این بازی را با هیجان بسیاری تماشا کرد و اصلا کاری به اتفاقات پیرامون خود در این کافه نداشت. در ویدیوی منتشر شده، ترانه "Run The World" با صدای بیانسه در حال پخش است.

بالاک بین سالهای 2006 تا 2010 در چلسی حضور داشت که یک قهرمانی لیگ انگلیس، سه قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی جام اتحادیه را به دست آورد. در حال حاضر البته چلسی در میان آلمانی ها هم محبوبیت زیادی دارد چرا که به جز توخل، ستارگان مهم فوتبال آلمان نظیر رودیگر، هاورتز و ورنر در این تیم توپ می زنند.

4125