جلسه ذوالفقارنسب با سلطانی فر پیش از پرواز وزیر ورزش به کیش

جلسه ذوالفقارنسب با سلطانی فر پیش از پرواز وزیر ورزش به کیش

پایگاه خبری فوتبالی- رییس کانون مربیان فوتبال ایران پیش از ظهر امروز به دیدار وزیر ورزش و جوانان رفت.

به گزارش فوتبالی، دکتر بیژن ذوالفقارنسب مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 98 فرانسه و رییس کانون مربیان فوتبال ایران، امروز به دعوت وزیر ورزش و جوانان جلسه ای با  مسعود سلطانی فر با محوریت بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال ایران برگزار کرد.

در این جلسه وزیر از ذوالفقار آخرین وضعیت فنی و کلی تیم ملی در آستانه بازی های حساس منامه پرسید و در این جلسه ارزیابی شرایط موجود پرداخت و پس از این جلسه بود که وزیر ورزش و جوانان عازم فرودگاه شد تا در اردوی تیم ملی در کیش حضور پیدا کند.

گفته می شود که مسعود سلطانی فر قرار است برای دادن روحیه به بازیکنان تیم ملی در جزیره کیش و محل برگزاری اردوی تیم ملی ایران حضور یافته تا در تمرینات و مراسم بدرقه این تیم پیش از سفر به منامه حضور پیدا کند. 

طبق برنامه تمرینات تیم ملی تا صبح روز 10 خرداد ماه در کیش دنبال خواهد شد و سپس ملی‌پوشان قرار است راهی منامه بحرین شوند، شاگردان اسکوچیچ باید در بحرین و در فاصله 12 روز، چهار مسابقه باقیمانده خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را برگزار کنند و تکلیف صعود تیم ملی از مرحله گروهی در این چهار مسابقه مشخص خواهد شد.

پنجشنبه 13 خرداد اولین مصاف تیم ملی فوتبال ایران در بحرین مقابل هنگ‌کنگ برگزار می‌شود، سپس ملی‌پوشان دوشنبه 17 خرداد به مصاف بحرین می‌روند؛ بازی بعدی شاگردان دراگان اسکوچیچ در مصاف با کامبوج است که جمعه 21 خرداد انجام می‌شود و در بازی پایانی هم جدال حساس ایران و عراق دوشنبه 25 خرداد برگزار خواهد شد.

تیم ملی ایران با کسب 6 امتیاز از 4 مسابقه در جایگاه سوم گروه C است و برای صعود به مرحله بعدی، شاگردان اسکوچیچ نیاز به کسب حداکثر امتیازات دارند و در صورت از دست رفتن امتیاز، باید نگاهی به نتایج دیگر گروه‌ها داشته باشند، 8 تیم سرگروه در کنار 4 تیم برتر دوم جواز صعود به مرحله نهایی صعود به جام جهانی 2022 قطر را به دست خواهند آورد.

7655