جست و جوی نافرجام اکبرپور در تبریز

جست و جوی نافرجام اکبرپور در تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ماشین سازی هنوز موفق به کسب پیروزی همراه با این تیم نشده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ماشین سازی تبریز بعد از قطع همکاری با وحید بیاتلو، سعید اخباری و مهدی پاشازاده سراغ علیرضا اکبرپور رفت تا با این مربی در جست و جوی نتایجی باشد که برای بقا در لیگ برتر نیاز به آن داشت اما تا  این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده و تغییری در نتایج ماشین سازی پس از حضور چهارمین سرمربی در این فصل شاهد نیستیم.

 علیرضا اکبرپور روز هفدهم فروردین ماه سال 1400 پس از مذاکره با مدیران وقت ماشین سازی، هدایت تیمی را بر عهده گرفت که فوتبال خود را از آن شروع کرده بود. او در واکنش به ماموریت دشواری که داشت، ابراز امیدواری کرده بود که بتواند تیمی را که با آن به فوتبال ایران معرفی شد را از بحران خارج کند.

 اولین بازی ماشین سازی با هدایت علیرضا اکبرپور مقابل آلومینیوم برگزار شد؛ تیم اکبرپور در آن بازی خانگی فوتبال متفاوتی نسبت به هفته های قبل ارائه کرد و تا دقایق پایانی با یک گل از حریف پیش بود اما در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در دومین دیدار با هدایت سرمربی جدید، ماشین سازی مقابل سایپا به تساوی دو بر دو دست یافت، دیداری که پیروزی در آن با توجه به اینکه نارنجی پوشان رقیب مستقیم شاگردان اکبرپور در جدول رده بندی محسوب می شدند، می توانست یک استارت بزرگ برایشان باشد.

طی دو دیدار بعد ماشین سازی بازهم در جست و جوی برد به آن چه که می خواست نرسید؛ این تیم البته شرایط بدتری نسبت به دو بازی ابتدایی اش با هدایت اکبرپور را تجربه کرد؛ شکست دقایق پایانی مقابل نفت در مسجد سلیمان، اولین باخت ماشین سازی با سرمربی جدیدش بود که این تیم را نسبت به بقا نا امید تر کرد. دربی آذربایجان، چهارمین بازی ماشین سازی با اکبرپور بود که از آن باید به عنوان ضعیف ترین بازی سبزپوشان طی چند وقت اخیر یاد کنیم؛ آنها در شرایطی که هیچ حرفی برای گفتن نداشتند با دو گل مغلوب همشهری خود شدند.

 به این ترتیب اکبرپور همچنان در جست و جوی برد با ماشین سازی ناکام مانده و طی 4 بازی که روی نیمکت این تیم نشسته، با کسب دو مساوی و متحمل شدن دو باخت، صاحب تنها 2 امتیاز شده است. سبزپوشان شهر تبریز در حال حاضر با 11 امتیاز از 23 بازی در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و فاصله شان با تیم بالایی 10 امتیاز است.

۴۱۵۴