توضیح دی بروینه در مورد مصدومیتش در فینال؛ به یورو می‌رسد؟

توضیح دی بروینه در مورد مصدومیتش در فینال؛ به یورو می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کوین دی بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی پس از برخوردی شدید با رودیگر فینال لیگ قهرمانان اروپا را ترک کرد. در چهره وی کاملا مشخص بود که این برخورد شدید روی او تاثیر گذاشته است. این بازیکن دقایقی با درد بازی کرد اما در نهایت هم تیمی هایش از گواردیولا خواستند که او را تعویض کند. بازیکن بلژیکی در نهایت با کمک چند نفر دیگر از زمین خارج شد و با کبودی شدید در چشمش به رختکن رفت. او دقایقی بعد به نیمکت برگشت اما مشخص بود که برخورد شدیدی برای وی ایجاد شده است.

به گزارش فوتبالی، دی بروینه بعد از بازی به بیمارستان منتقل شد و در آن جا مورد معاینه و آزمایش قرار گرفت. خود این بازیکن در مورد شرایطش نوشت:" سلام بچه ها، به تازگی از بیمارستان برگشتم. تشخیص دادند که دچار شکستگی حاد استخوان بینی و شکستگی اوربیتال چپ شده ام. در حال حاضر حس خوبی دارم. هنوز در مورد دیروز ناراحت هستم اما باز خواهم گشت."

این بازیکن حالا باید به ریکاوری از شکستگی های درون صورتش بپردازد. هنوز مشخص نیست که آیا او برای حضور در یورو که دو هفته دیگر برگزار می شود، آماده است یا نه. فعلا دی بروینه نیازی به عمل جراحی ندارد اما نمی توان شدت دقیق مصدومیتش را پیش بینی کرد. باید دید که در ساعات آینده چه اتفاقی رخ می دهد و ایا به یورو می رسد یا نه. بلژیک اولین بازی خود در یورو را 22 خرداد مقابل روسیه خواهد داشت.

4125