جلالی: کاش نعمتی از اول دعوت می‌شد/ تیم ملی آماده‌سازی خوبی نداشت

جلالی: کاش نعمتی از اول دعوت می‌شد/ تیم ملی آماده‌سازی خوبی نداشت

پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال و سرمربی سابق نساجی با دید مثبتی درباره بازیهای تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در حالی تا چند روز دیگر باید بازیهای فوق‌العاده مهمش در مرحله دوم انتخابی جام جهانی را استارت بزند که از دید برخی از طرفداران تیم اسکوچیچ، نداشتن بازی تدارکاتی، شاید به ضرر تیم ملی شود. 

مصاحبه با جلالی از همین موضوع شروع شد:

سوال: اینکه تیم ملی بدون برگزاری بازی دوستانه راهی منامه می‌شود موضوع نگران‌کننده‌ای نیست؟
جواب: در فاصله 4-3 روز مانده تا شروع بازی‌ها در مورد چگونگی آمادگی تیم ملی نباید صحبت کنیم. همه می دانیم که این تیم ملی روند آماده‌سازی خوبی نداشته است و موارد زیادی وجود دارد که همگی ناامید‌کننده هستند.

سوال: به نظر شما نکته مثبتی وجود دارد که بتوان در موردش صحبت کرد؟
جواب: نکته امیدوارکننده این است که تیم بسیار خوبی در اختیار داریم و اکثر بازیکنان ما فصل خوبی را در لیگهای مختلف پشت سر گذاشته‌اند و ترتیب بازیهای تیم ملی به شکلی است که در بازی اول برابر هنگ‌کنگ بازی می‌کنیم که بازی آسان‌تری به حساب می‌آید و می‌تواند تیم ما را به هماهنگی برساند. به نظرم ظرفیتی که از نظر بازیکن داریم را باید به خوبی مدیریت کنیم تا از این مرحله عبور کنیم.

سوال: اسکوچیچ با درخواست باشگاه تراکتور موافقت کرد تا محمدرضا اخباری اردوی تیم ملی را ترک کند و روز گذشته در بازی برابر ماشین سازی به میدان برود. اتفاقی که با واکنش‌های متفاوتی روبرو شد و اسکوچیچ به خاطر این تصمیم مورد انتقاد قرار گرفت. شما این تصمیم را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
جواب: وقتی من این خبر را خواندم تعجب کردم. به تیم ملی نزدیک نیستیم و نمی دانیم چه اتفاقاتی می‌افتد منتهی همین که چنین خبری منتشر شده، باعث تعجب من شد.

سوال: اتفاق عجیب دیگر در اردوی تیم ملی، دعوت از سیامک نعمتی است. بازیکنی که معلوم نشد به چه دلیل نامش در لیست ابتدایی قرار نداشت و حالا یکدفعه خبر دعوت از او، رسانه‌ای شده است
جواب: فکر می کنم کادر فنی در پست دفاع راست به جمع بندی نرسیده است. زمانی که لیست تیم ملی را دیدم، به نظرم مدافعانی بودند که می‌توانستند برای بازی در سمت راست خط دفاعی، به تیم ملی دعوت شوند. حتما کادر فنی درباره این پست به جمع‌بندی نرسیده و نگران شده است. ای کاش سیامک از اول دعوت می‌شد او می‌تواند از پس بازی کردن در این پست بربیاید.

سوال: حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی با استقبال زیادی مواجه شده است. شما هم موافق این اتفاق هستید؟
جواب: وقتی با مربیانی که باقری با آنها کار کرده است صحبت می‌کنیم، آنها از نقش بسیار پررنگ و تعیین کننده باقری حرف می‌زنند و اینکه او رابط بین بازیکنان و سرمربی است. کارایی کریم در پرسپولیس را همه می‌بینند و به نظرم توانایی‌های او می‌تواند به درد تیم ملی بخورد

9697