مرگ موتورسوار 19 ساله در مسابقات ایتالیا

مرگ موتورسوار 19 ساله در مسابقات ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - جیسون دوپاسکیه، موتورسوار 19 ساله سوئیسی که روز گذشته در مسابقات ایتالیا دچار مصدومیتی شدید شده بود در نهایت در بیمارستان جان باخت.

به گزارش فوتبالی، گابری رودریگو موتور سوار آرژانتینی با چشمانی اشک بار این خبر را اعلام کرد. گابری از دو سال پیش و از زمان درگذشت برادرش قصد داشت که در مسابقات مقام بیاورد و آن را به برادرش تقدیم کند و در مسابقات ایتالیا سوم شد. گابری در حالی که ناراحت بود و گریه می کرد، گفت:" مدتها بود که می خواستم مقامی کسب کنم و به برادرم تقدیم کنم. مشکل  بود اما حالا می خواهم آن را به فائوستو گرسینی و دوپاسکیه تقدیم کنم که به تازگی فهمیدم که ما را ترک کرده است."

دوپاسکیه روز گذشته با هلیکوپتر از پیست راهی بیمارستان کارگی در فلورانس شد که شرایطش بسیار وخیم به نظر می رسید. ساساکی از ژاپن و آلکوبا اسپانیا روی صحنه زمین خوردن دوپاسکیه زمین خوردند اما هر دوی آنها بدون آسیب دیدگی نجات پیدا کردند اما موتورسوار سوئیسی در نهایت جان خود را از دست داد و دنیای ورزش را به شوک فرو برد. 

جیانکارلو دی فیلیپو مسئول کادر پزشکی مسابقات ایتالیا هم در این باره صحبت کرد:" جیسون دوپاسکیه، موتورسوار شماره 50 یک سقوط بسیار شدید داشت. او به بیمارستان کارگی در فلورانس منتقل شد که شرایطی بسیار بحرانی داشت."

4125