هفته بزرگ بارسلونا؛ شمارش معکوس برای اعلام چهار خرید

هفته بزرگ بارسلونا؛ شمارش معکوس برای اعلام چهار خرید

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا مدیر بارسلونا وعده داده است که در هفته های آینده یک بازسازی عمیق در ترکیب تیمش رخ بدهد تا بتواند یک پروژه برنده و رقابتی را بسازد که به هواداران تیمش امید می دهد. به نظر می رسد که در روزهای آینده اولین قطعات این پازل به صورت رسمی تکمیل خواهد شد. کاتالان ها در نظر دارند که از روز دوشنبه اولین خریدهایشان را اعلام کنند.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که اریک گارسیا مدافع اسپانیایی منچسترسیتی اولین خرید بارسلونا باشد که قرار است سه شنبه تست پزشکی را پشت سر بگذارد و معارفه شود. از آرژانتین خبر می رسد که آگوئرو نیز قرار است دوشنبه به بارسلونا سفر کند و تست پزشکی را پشت سر بگذارد و بعد از آن راهی کشورش شود.از سویی جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول و امرسون رویال از بتیس نیز برای پست دفاع راست راهی بارسا می شوند. خرید سه تای اول رایگان است در حالی که جذب بازیکن چهارم مجموعا 9 میلیون یورو هزینه دارد چرا که بارسا باید بند بازگشت این مدافع 22 ساله از بتیس را فعال کند.

این چهار خرید در حالی اعلام می شوند که هنوز مربی بارسا در فصل بعد مشخص نیست. قرار است که اوایل هفته آینده تکلیف مربی فصل آینده بارسا مشخص شود و در آن زمان معلوم خواهد شد که ایا رونالد کومان سرمربی بارسا می ماند یا شخص دیگری به جای وی انتخاب می شود هر چند که بارسا در صورت اخراج کومان باید به این مربی دوازده میلیون یورو غرامت بپردازد.

اگر در نهایت کومان در بارسلونا ماندنی شود، به نظر می رسد که ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون نیز به صورت رایگان راهی نیوکمپ شود و پنجمین خرید فصل بارسلونا شود. 

بارسلونا البته باید به تدریج فروش بازیکنان مازاد نظیر ماتیوس فرناندز، مارتین بریتویت، جونیور فیرپو، نتو مورارا، میرالم پیانیچ و ساموئل اومتیتی را هم آغاز کند هر چند که بازیکنانی نظیر روبرتو و دمبله اگر دستمزدشان را کاهش ندهند، شاید فروخته شوند.

4125