جاوید: دغدغه ملی‌پوشان فوتسال، پاداش نیست

جاوید: دغدغه ملی‌پوشان فوتسال، پاداش نیست

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت: در حال حاضر کسی دغدغه پاداش ندارد و همه بازیکنان به دنبال موفقیت تیم ملی در جام جهانی فوتسال هستند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، مهدی جاوید در حاشیه تمرین تیم ملی فوتسال اظهار داشت: لیگ تمام شده و بازیکنان از آمادگی بالایی در تمرینات برخوردار هستند و در شرایط مسابقه قرار دارند. در این اردو بازیکنان جوان و با تجربه حضور دارند و امیدوارم با این تلفیق در جام جهانی فوتسال لیتوانی نتایج خوبی بدست آوریم.

وی در خصوص برگزاری دیدار های دوستانه و تورنمنت‌های تدارکاتی گفت: ما وظیفه داریم تمرین کنیم. مسئولان فوتسال به دنبال تدارک بازی‌های دوستانه هستند زیرا بدون برگزاری بازی تدارکاتی، نتیجه گرفتن در جام جهانی بسیار سخت است. امیدوارم از این ۲ تورنمنت حداقل یکی برگزار شود تا هماهنگی بازیکنان به روال سابق برگردد. چون بازیکنان تقریبا ۲ سال است، که در کنارهم بازی نکرده اند.

ملی‌پوش فوتسال اضافه کرد: تمام تیم‌های درجه یک فوتسال نیز بازی تدارکاتی چندانی نداشتند، اما خوشبختانه لیگ برتر فوتسال کشورمان خیلی منظم برگزار شد و به نظرم این موضوع می‌تواند کمک خوبی به ما کند.

جاوید درباره پرداخت پاداش‌های سال ۲۰۱۸ تیم ملی فوتسال بیان کرد: صحبت خاصی درباره این موضوع ندارم، اما این پاداش پرداخت شد. این پاداش سه سال پیش هم مبلغ خاصی نبود. ارزش بازیکنان فوتسال خیلی بیشتر از این مبالغ است، اما در حال حاضر کسی دغدغه پاداش ندارد و همه بازیکنان به دنبال موفقیت تیم ملی در جام جهانی فوتسال هستند.

او درباره مهرداد سراجی رئیس کمیته فوتسال گفت: من شناختی از او ندارم و باید زمان بگذرد تا در مورد عملکرد او در کمیته فوتسال قضاوت شود. 

تیم ملی فوتسال کشورمان شهریور ماه باید در مسابقات جام جهانی حاضر شود. این بازی‌ها از ۲۳ شهریور تا ۱۱ مهر ماه و با حضور ۲۴ تیم به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شوند. قرعه کشی مسابقات جام جهانی هم روز سه شنبه ۱۱ خرداد ماه در زوریخ سوئیس انجام خواهد شد.

6641