سیلوا: شبی فراموش نشدنی بود/ در پاریس همیشه سپر بلا بودم

سیلوا: شبی فراموش نشدنی بود/ در پاریس همیشه سپر بلا بودم

پایگاه خبری فوتبالی – تیاگو سیلوا که شب گذشته توانست در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شود به شدت خوشحال است. او گفته در پاری سن ژرمن همیشه مردم دنبال مقصر بودند و او سپر بلا بوده.

به گزارش فوتبالی، تیاگو سیلوا پس از اتمام بازی و قهرمان به RMC گفته: باورنکردنی است. مهم‌ترین لحظه تمام دوران کاری‌ام است. فراموش نشدنی!

مدافع تیم چلسی که شب گذشته به دلیل مصدومیت تعویض شد و بیرون رفت در ادامه گفته: واقعا بابت قهرمانی در این جام بزرگ خوشحالم. مصدومیتم؟ چیزهای زیادی در ذهنم رخ داد. بیرون رفتن از بازی در آن زمان برای من سخت بود اما در این سطح نمی‌توانیم با ۷۰ درصد آمادگی بازی کنیم. خوشحالم که تیم آرام ماند و به خوبی دفاع کرد.

سیلوا در ادامه افزود: آزار دیدیم اما به خوبی همه چیز انجام شد. در پایان  بابت تمام کارهایی که انجام دادیم پاداش گرفتیم. برای من بسیار خاص بود. مخصوصا با در نظر گرفتن فشارهایی که در پاریس داشتیم. هر زمان پاریس حذف می‌شد مردم می‌خواستند یک مقصر پیدا کنند و همیشه من سپر بلا بودم. بسیار بد است. امیدوارم پاریس بتواند در آینده برنده شود زیرا دوستان زیادی در آن تیم دارم و همیشه یک آبی و قرمز (رنگ پیراهن پاریس) می‌مانم.

1101