عکسی بامزه از گریه آگوئرو و شوخی‌های کانته و زوما در کنار او!

عکسی بامزه از گریه آگوئرو و شوخی‌های کانته و زوما در کنار او!

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی با نتیجه یک بر صفر مغلوب چلسی شد و بدین ترتیب فینال لیگ قهرمانان اروپا را واگذار کرد. این بازی آخرین بازی سرخیو آگوئرو با لباس منچسترسیتی بود و او پس از ده سال حضور در این باشگاه، اکنون جمع سیتیزن ها را ترک می کند. آگوئرو گفته بود که تا زمانی که در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی برسد در این باشگاه خواهد ماند اما او اکنون این باشگاه را ترک می کند و این در حالی است که در لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی نرسیده است.

به گزارش فوتبالی، سرخیو آگوئرو پس از شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا بسیار ناراحت و احساسی شد و اشک ریخت. در یک قاب جالب در حالی که آگوئرو بسیار ناراحت است و در آستانه گریه کردن قرار دارد، انگولو کانته و کورت زوما در کنار او قرار دارند و خوشحال هستند و در حال شوخی و خنده با یکدیگر هستند چرا که این دو بازیکن فرانسوی در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده اند و باید خوشحال باشند اما آگوئرو همچنان دستش از این جام کوتاه مانده است.

البته شوخی ها و خوشحالی های کانته و زوما رو به آگوئرو نبوده و این بازیکنان کاری به هم ندارند اما کنار هم قرار گرفتن آن ها در یک قاب، جالب توجه و بامزه است!

1470