مربی تراکتور: دربی تبریز همیشه حساس بوده است/به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم داشتیم

مربی تراکتور: دربی تبریز همیشه حساس بوده است/به 3 امتیاز بازی نیاز مبرم داشتیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: از قدیم در تبریز تراکتور و ماشین سازی دربی‌های حساس و بازی‌های دلچسبی داشته‌اند.

به گزارش فوتبالی، علیرضا پژمان پس از برتری دو بر صفر تراکتور مقابل ماشین‌سازی در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: بازی دربی همیشه در همه شهرها حساس بوده است. از قدیم هم در تبریز تراکتور و ماشین سازی دربی‌های حساس و بازی‌های دلچسبی داشته‌اند.

مربی تراکتور افزود: بازیکنان ماشین‌سازی با توجه به تغییر مالکیت باشگاه با روحیه مضاعفی پا به زمین گذاشته بودند و با وجود احترامی که برای این تیم قائل هستیم، به سه امتیاز بازی نیاز مبرمی داشتیم. توانستیم با یک بازی مالکانه، گردش توپ و حفظ توپ بازی خوبی انجام داده و به سه امتیاز برسیم. 

وی درباره اینکه دلیل تنوع تاکتیکی تراکتور در این مسابقه گفت: در تمرینات مان همیشه کارهای تمام‌کنندگی، شوت به دروازه و سانترها را داریم و همیشه کادرفنی روی این مسائل تاکید دارد. روی تمام این کارها تمرین کرده بودیم و با توجه به نقطه ضعف ماشین‌سازی می‌دانستیم می‌خواهد بازی را ببرد و دنبال کسب امتیاز است. به همین دلیل از پشت هافبک‌های شان صاحب توپ شدیم و توانستیم به گل برسیم.

مربی تیم تراکتور درباره اخباری که قبل از دربی تبریز درباره احتمال جدایی مهدی تیکدری در پایان فصل مطرح شد، توضیح داد: تا جایی که من می‌دانم تیکدری سال آینده هم با تراکتور قرارداد دارد و یکی از بازیکنان باشخصیت و با تعصب تیم ما است. از هواداران می‌خواهم به این حاشیه‌ها اهمیت ندهند و قطعا تیکدری سال آینده هم در تیم ما می‌ماند.

پژمان ادامه داد: این برد را به هواداران مان تبریک می‌گویم. امروز به یکی از بازیکنان تیم های پایه ما بازی رسید و توانست خودش را نشان بدهد. ان شاءالله این موضوع تداوم داشته باشد. کادرفنی و به ویژه خطیبی روی تیم‌های پایه نظر دارند و اطمینان دارم در آینده خبرهای خوشی درباره درخشش بازیکنان تیم‌های پایه در تیم بزرگسالان تراکتور می‌شنوید. امیدوارم این روند پرثمر باشد.

۴۱۵۴