لوو: رئال مادرید؟ کسی با من صحبت نکرده است

لوو: رئال مادرید؟ کسی با من صحبت نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی - یواخیم لوو سرمربی حال حاضر تیم ملی آلمان معتقد است که اخبار و شایعات رفتنش به رئال مادرید و بارسلونا، کذب هستند. 

به گزارش فوتبالی، یواخیم لوو فقط تا پایان مسابقات یورو 2020 سرمربی ژرمن‌هاست و پس از آن جای خود را هانس دیتر فلیک خواهد داد. این سرمربی که سابقه قهرمانی جام جهانی 2014 را در کارنامه دارد، یکی از گزینه‌های جانشینی زین الدین زیدان در رئال مادرید و همچنین رونالد کومان در بارسلونا است. با این حال او تائید کرد که در این تابستان، هدایت هیچ باشگاهی را قبول نخواهد کرد. 

به نقل از مارکا، یواخیم لوو در کنفرانس خبری در روز شنبه گفت: "من به طور شخصی با هیچ باشگاهی، تماس نداشته‌ام. من نظرم را به طور کامل و روشن بیان کرده‌ام. من در طول تابستان آینده، به هیچ باشگاهی نخواهم رفت و نظرم را تغییر نخواهم داد."

لوو از سال 2006 به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان منصوب شد و هیچ تعجبی هم نیست که اسمش در صدر لیست تیم‌هایی باشد که به دنبال سرمربی جدید هستند. 

جانشین او در آلمان یعنی هانسی فلیک هم پیش از رسمی شدن خبر رفتنش به تیم ملی آلمان، مورد توجه سران بارسلونا قرار گرفته بود و حتی گفته می‌شد که خوان لاپورتا رئیس آبی اناری‌ها، شخصا با این سرمربی قرار گرفته بود.

4416