توخل: کانته و مندی آماده بازی هستند و این بهترین خبر ممکن است

توخل: کانته و مندی آماده بازی هستند و این بهترین خبر ممکن است

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی به شدت از بازگشت ادوارد مندی و انگولو کانته به اوج آمادگی جسمانی، خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، امشب (شنبه) دو تیم چلسی و منچسترسیتی از چهارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه دراگائو پورتو، به مصاف هم خواهند رفت. پیش از این حضور انگولو کانته و ادوارد مندی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، اما حالا توماس توخل خبر از بازگشت این دو بازیکن می‌گوید. ادوارد مندی در جریان دیدار برابر آستون ویلا پس از اصابت به تیرک دروازه، مصدوم شد و انگولو کانته هم به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، دور از تمرینات بودند. 

به نقل از سایت گل، توماس توخل درباره بازگشت این دو بازیکن گفت: "این بهترین خبر ممکن است. بدون مصدومیت. من به همه بازیکنانم اعتماد دارم. همه چیز بستگی به این دارد که کدام تیم بیشتر خواهان قهرمانی در اروپاست. ما در طول هفته بسیار متمرکز بودیم و به خوبی تمرین کردیم. من اعتماد به نفس خوبی دارم و این حس بسیار خوبی، پیش از شروع یک فینال حساس است."

توخل در ادامه افزود: "ما روی ضربات پنالتی نیز تمرین کردیم، چون در چنین فینال‌هایی، احتمال کشیدن بازی به ضربات پنالتی است."

4416