پاسخ سرمربی تیم ملی آرژانتین: آیا مسی در انتخاب ترکیب دخالت می‌کند؟

پاسخ سرمربی تیم ملی آرژانتین: آیا مسی در انتخاب ترکیب دخالت می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی این روزها در اردوی تیم ملی آرژانتین برای مسابقات راهیابی جام جهانی و کوپا آمه ریکا حضور دارد و حالا لوئیز اسکالونی سرمربی آلبی سیلسته در مصاحبه با اوله به تمجید از وی پرداخته است. 

به گزارش فوتبالی، اسکالونی در این مصاحبه در ستایش از مسی گفته است:" برای کاری که لئو انجام داده، باید کلاه از سر برداریم. به شما حتم می دهم که مسی خونگرم ترین بازیکن است، او بیش از همه می خواهد برنده شود و برای او باختن دردناک تر از بقیه است و از این بابت  تردیدی ندارم. وقتی مربی به کمک نیاز داشته باشد، مسی اول از همه دست به کار می شود. با توجه به این که صحبت در مورد مسی باعث توجه بیشتر می شود، شایعات زیادی در موردش ساخته می شود و چیزهای زیادی در موردش گفته می شود اما صادقانه با کادر فنی صحبت می کند و آرامش او همه را تحت تاثیر قرار می دهد. او نه فقط بازیکن فوق العاده ایست بلکه شخصیت بی نظیری هم دارد."

سرمربی آرژانتین در مورد اخلاق مسی گفت:" لئو وقتی به آرژانتین می آید می داند که همه می خواهند با او عکس بگیرند اما هرگز اخم نمی کند و همیشه در خدمت دیگران است و در 99  درصد مواقع با ارامش این کار را می کند. این ارزشمند است و از نظر شخصیتی همیشه تفاوت ایجاد می کند."

اسکالونی در مورد این بحث که آیا مسی در انتخاب لیست یا چیدمان ترکیب دخالت می کند هم صحبت کرد:" می توانم این را با قاطعیت بگویم که هرگز، هرگز در ترکیب ها دخالت نکرده است. گفتن چنین حرفی جنون آمیز است. این یک جنون است و نمی دانم چنین حرف بی مفهومی از کجا می آید."

4125