دلیل رونمایی عجیب یوونتوس از آلگری چه بود؟

دلیل رونمایی عجیب یوونتوس از آلگری چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – روز گذشته رسما اعلام شد ماسیمیلیانو آلگری به نیمکت یوونتوس رسیده و از فصل آینده سرمربی بیانکونری خواهد بود. آلگری جانشین پیرلو روی نیمکت یووه شد اما نکته جالب شیوه‌ای بود که باشگاه یوونتوس این خبر را اعلام کرد. با انتشار نقشه مینه‌سوتا در توییتر!

به گزارش فوتبالی، حساب توییتر باشگاه یوونتوس در توییتر خود برای اشاره به سرمربی جدیدش با یک شکلی شبیه به خطوط هیروگلیف مسئله را عنوان کرد. این شکل البته نقشه ایالت مینه‌سوتا بود که تنها هواداران پر و پا قرص یوونتوس معنای آن را به سرعت فهمیدند و آن یعنی بازگشت آلگری.

ماجرا اینجاست، زمانی که آلگری جوان بود و در لیورنو زندگی می‌کرد به همراه پدربزرگش به یک مسابقه اسب‌ سواری رفت یک اسب به نام مینه‌سوتا وجود داشت که آلگری روی برنده شدن آن شرط بست. مسئول آن باجه در آن زمان به آلگری گفته: این که به سری آ بروی و تمرین کنی آسان‌تر از این است که این اسب مسابقه را برنده شود. آن اسب، یعنی مینه‌سوتا برنده شد و آلگری ماجرا را در یکی از جشن‌های قهرمانی یوونتوس بیان کرد. این داستان بین هواداران یوونتوس بسیار مشهور شد و باشگاه هم برای اعلام خبر بازگشت آلگری با این خلاقیت ماجرا را افشا کرد.

1101