مشکل جدید بارسلونا: پول اخراج کومان را ندارند

مشکل جدید بارسلونا: پول اخراج کومان را ندارند

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از عواملی که روی تصمیم بارسلونا در مورد تغییر مربی در این تابستان تاثیر می گذارد، مربوط به مسائل مالی است. در حقیقت بارسا یکی از بدترین شرایط مالی خود را دارد و اخراج کومان نیز هزینه ای را در بر خواهد داشت که در شرایط کنونی برای بارسا قابل پذیرش نیست.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در صورت اخراج کومان باید چیزی حدود دوازده میلیون یورو هزینه کند. کومان برای یک سال باقیمانده از قراردادش هشت میلیون یورو دریافت می کند که این مبلغ را باید به دستمزد امسالش اضافه کرد. کومان برای فصل اولش در بارسلونا به خاطر کمک به تیمش در پی مشکلات مالی ناشی از کرونا 43 درصد از مبلغ دستمزدش را کم کرد اما اگر قرار به اخراجش باشد این مبلغ را طلب خواهد کرد و بارسا مجبور است که آن را بپردازد.

این در حالیست که بارسلونا همچنان به کیکه ستین به خاطر اخراج وی پس از شکست سنگین مقابل بایرن بدهکار است و باید چهار میلیون یورو به این مربی بپردازد. از زمان اخراج والورده در ژانویه 2020 می توان گفت که در صورت برکناری کومان، بارسا در عرض یک سال و نیم 30 میلیون یورو برای اخراج مربیانش پرداخت می کند، مبلغی که نشان از اشتباهات فاحش مدیریتی در تیم کاتالان دارد.

4125